Zamieszczona w serwisie lista pytań powstała w oparciu o doświadczenia pracowników Contac Center (CC) Portalu. – Mamy nadzieje, że ułatwi to naszym klientom zdobycie najważniejszych informacji, a jednocześnie będzie nowym i bardzo przydatnym instrumentem w pracy dla pracowników CC. Z całą pewnością przyśpieszy, ułatwi i uprości to współpracę obu zainteresowanym stronom – powiedziała Agnieszka Herbut, Contact Center Manager w Wakacje.pl.
W gruntownie odświeżonym serwisie znajdują się podpowiedzi dotyczące procesu samej rezerwacji i związanych z nią formalności. Dowiemy się też wszystkiego o warunkach uczestnictwa w imprezie, rodzajach i możliwościach płatności, dokumentach potrzebnych w momencie podpisywania umowy, wakacjach z dziećmi, bezpieczeństwie, dojazdach oraz innych szczegółach związanych z organizacją imprezy.
Pytania w serwisie zostały podzielone na grupy tematyczne. – Po kliknięciu jednego z zamieszczonych tematów rozwija się jego menu z konkretnymi pytaniami. Kolejne klikniecie jednego z nich automatycznie kieruje nas do poszukiwanej odpowiedzi – wyjaśnia zasady poruszania się po serwisie Paweł Wróbel, Contet Manager w Wakacje.pl.
Pytania i odpowiedzi (FAQ) to drugi po Hotele serwis tematyczny uruchomiony w Wakacje.pl w czerwcu br. Pracownicy działu Zarządzania Treścią Portalu zapowiadają jego ciągłą aktualizację, rozbudowę oraz uruchomienie nowych serwisów tematycznych w najbliższym czasie.