PZL i MobiJOY! z Dębowym po Mocne nagrody

Kampania promocyjna prowadzona jest na terenie kraju i kierowana jest wyłącznie do osób pełnoletnich. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy, którzy nabędą co najmniej 4 produkty promocyjne oraz zarejestrują swoje zgłoszenie. Zebrać należy 4 różne kody alfanumeryczne, które znajdują się na zawleczkach od puszek lub kapslach od butelek piwa. Akcja wykorzystuje dwa kanały komunikacji służące do składania zgłoszeń: SMS wysyłany na numer 70170 (koszt 0,61 zł z VAT) oraz infolinia 0-801 777 170 (całkowity koszt połączenia 0,35 zł z VAT).

W konkursie do zdobycia jest kilkanaście tysięcy nagród. Są to każdego dnia 4 nagrody główne w postaci zestawów narzędzi Stanley i elektronarzędzi Black&Decker, 40 nagród II stopnia w postaci pojedynczych elektronarzędzi Black&Decker oraz 400 nagród pocieszenia w postaci pojedynczych narzędzi Stanley. Nagradzane są zgłoszenia przesłane jako pierwsze po godzinie 10.00 oraz 20.00.

Głównym celem promocji jest poszerzenie grupy lojalnych konsumentów. Celem uzupełniającym jest rozwój wizerunku marki jako piwa dla prawdziwych mężczyzn, piwa dla mnie.

Grupą docelową są mężczyźni powyżej 35 roku życia, z wykształceniem podstawowym i średnim. Pracownicy fizyczni i wykwalifikowani. O średnich dochodach. Ich wartości to rodzina, tradycyjne postrzeganie męskości. Poszukują oni drobnych przyjemności. Uważają piwo mocne za 100% piwo.

Do konkursu wykorzystano mechanizm SMS-owy, gdyż bez wątpienia jest on w chwili obecnej najprostszym mechanizmem promocyjnym (kup opakowania promocyjne, wpisz w SMS-a kody z opakowań, bądź pierwszy po danej godzinie). Został on również wysoko oceniony podczas badań marketingowych przez grupę docelową, mimo pojawiających się obaw, że grupa ta nie posiada ani wystarczającej liczby słuchawek, ani nie jest zainteresowana uczestnictwem w tego typu zabawie.

Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowała rozwiązanie części mobilnej oraz odpowiada za prawidłowe wykonanie usług telekomunikacyjnych w zakresie przesyłania wiadomości SMS. Agencja Reklamowa PZL odpowiada za przygotowanie strategii i mechaniki akcji, kreację, wybór nagród oraz koordynację działań wszystkich zaangażowanych podmiotów. Wysyłką nagród i pracą infolinii zajmuje się Centrum TeleMarketingowe.

Promocji towarzyszy reklama telewizyjna, na billboardach oraz na stronie www.kp.pl