PZPN z nowym systemem biletowym od Blue Media

Wdrożenie systemu biletowego to kolejny etap rozwoju projektu Łączy nas piłka, realizowanego przez spółkę Blue Services z grupy Blue Media. Na pierwsze dwa mecze reprezentacji Polski oraz reprezentacji U-21 sprzedano przez system biletowy Łączy nas piłka 100 tys. biletów w niecałe dwa miesiące od uruchomienia usługi.

– System biletowy Łączy nas piłka wyróżnia się bardzo dużą wydajnością oraz bezpieczeństwem. Ponadto został on tak skonstruowany, aby móc szybko zareagować na wypadek kilkudziesięciu różnych scenariuszy, jakie mogą się zdarzyć tuż przed imprezą. Wszystko po, to by dana impreza sportowa odbyła się bez żadnych zakłóceń dla kibiców – wyjaśnia Bartosz Ostrowski z Blue Services.

YAY foto

Wdrożenie systemu biletowego to kolejny etap rozbudowy multiplatformy komunikacyjnej, tworzonej i rozwijanej od 2014 r. przez Blue Services, spółkę z grupy Blue Media.

Multiplatforma od Blue Media to komplementarny zestaw autorskich rozwiązań informatycznych, skierowany do organizacji sportowych. Pozwala on na maksymalne wykorzystanie ich możliwości związanych z obecnością w internecie. W skład multiplatformy wchodzą takie moduły jak: serwis internetowy z dedykowanym organizacjom sportowym systemem zarządzania treścią (CMS), zintegrowana ze stroną aplikacja mobilna, system do zarządzania kontem i relacją z kibicem (CRM), program partnerski, program lojalnościowy dla aktywnych kibiców, sklep internetowy oraz zaawansowany system biletowy.

– Wieloletnie doświadczenie we współpracy z szeroko pojętym sektorem sportowym pozwoliło nam na precyzyjne określenie potrzeb tego rynku w ramach obecności w internecie i komunikacji z kibicami. Posiadamy kompetencje w zakresie realizacji dużych systemów informatycznych, m.in. wspierających procesy biznesowe i sprzedażowe. Jako grupa Blue Media od lat opracowujemy bezpieczne rozwiązania w zakresie płatności online. To wszystko zaowocowało stworzeniem kompletnego systemu ułatwiającego zarządzanie klubami i federacjami sportowymi – zapewnia Michał Mekler z Blue Services.

Źródło: Blue Media