PZU marką godną zaufania wśród przedsiębiorców

PZU zwyciężył w tegorocznym badaniu miesięcznika My Company Polska i został uhonorowany tytułem Marki Godnej Zaufania w kategorii firma ubezpieczeniowa. W sumie przeanalizowano ponad 300 firm. Wyróżnienia przyznano w 26 kategoriach.


Badanie Marka Godna Zaufania zrealizował wśród polskich przedsiębiorców instytut Millward Brown. W sondażu udział wzięło blisko 2200 respondentów. W każdej z 26 kategorii np. konto firmowe, systemy IT czy audyt finansowy mogli oni wskazać tylko jedną firmę, którą darzą największym zaufaniem.

 

PZU zajął pierwszą pozycję w kategorii firma ubezpieczeniowa. Tytuł Marki Godnej Zaufania 2016 jest dowodem uznania, wyrażonym przez polski sektor małe i średnie przedsiębiorstwa, dla jakości produktów i usług narodowego ubezpieczyciela.

 

Stale dążymy do podnoszenia jakości usług i zapewnieniu spokoju wszystkim naszym klientom. Fakt, że polscy przedsiębiorcy darzą PZU zaufaniem i doceniają wartość naszej oferty jest niezwykle motywujący. Otrzymana nagroda to dowód, że warto wsłuchiwać się w potrzeby klientów i spełniać je tak często jak to tylko możliwe mówi Katarzyna Bem, Dyrektor Biura Zarządzania Produktami PZU.