PZU prowadzi rekrutacje na terenie całego kraju. Rusza nowa kampania

Ruszyła kampania „Taka praca ma sens” prowadzona przez PZU. Bohaterami kampanii są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy zwracają uwagę na możliwości rozwoju zawodowego i wartości wyznawane przez firmę.

„Czy Twoja praca ma sens?” – takie pytanie pojawiło się na billboardach w połowie października w wielu miejscach w Warszawie. Pytanie było zwiastunem kampanii marki PZU jako pracodawcy, prowadzonej pod hasłem: „Taka praca ma sens”. W zamyśle twórców kampanii miało ono zachęcić do poszukiwania głębszego sensu wykonywanej pracy.

Na pytanie postawione w kampanii odpowiadali również pracownicy PZU – od specjalisty do członka zarządu. Podczas rozmów zastanawiali się nad wspólnym mianownikiem działań pracowników i firmy. Okazało się, że jest to pomoc. Pracując w PZU pomagają innym.

– Pracownicy są naszym najcenniejszym zasobem, dlatego oddaliśmy im głos. Jesteśmy dumni, że wspólnym sensem pracy – bez względu na pełnioną w firmie funkcję – okazała się dla nich pomoc innym – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarzadzania Kadrami PZU. – Niemal wszystkie wypowiedzi potwierdziły, że pracownicy PZU widzą sens i wartość w tym, co robią. Nasze działania mają służyć budowie poczucia bezpieczeństwa u naszych klientów i wsparciu tych, którzy potrzebują naszej pomocy – dodaje.

Grupa PZU jest największą instytucją finansowo-ubezpieczeniową w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki temu pracownicy Grupy mogą brać udział w nietuzinkowych projektach oraz współpracować z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach. Ambicją PZU jest bycie pracodawcą pierwszego wyboru w branży finansowej.

Pracując w PZU można rozwijać się m.in. w takich obszarach jak: IT, w którym PZU posiada zespół ponad 900 pracowników, nowe technologie, inwestycje, zarządzanie projektami, sprzedaż, obsługa klienta, kontroling, czy marketing i komunikacja. PZU ma swoją centralę w Warszawie, ale oferuje pracę również w oddziałach i centrach obsługi w całej Polsce.

Start kampanii poprzedziło przygotowanie trzech filmów. Powstała również dedykowana strona internetowa www.pzu.pl/takapracamasens oraz materiały do kampanii online i offline.

Kampania potrwa do połowy grudnia i obejmie zarówno działania online jak również reklamy i publikacje w prasie lokalnej i branżowej.

PZU prowadzi obecnie rekrutacje na terenie całego kraju, poszukując pracowników różnych szczebli (specjalistów, ekspertów, menedżerów) oraz specjalności – od sprzedaży i obsługi klienta w lokalnych placówkach, po specjalistów z branży IT. Dodatkowe informacje na temat poszukiwanych kandydatów dostępne są pod adresem: www.pzu.pl/takapracamasens.

Źródło: PZU