Ruszyła kampania „Taka praca ma sens” prowadzona przez PZU. Bohaterami kampanii są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy zwracają uwagę na możliwości rozwoju zawodowego i wartości wyznawane przez firmę.
„Czy Twoja praca ma sens?” – takie pytanie pojawiło się na billboardach w połowie października w wielu miejscach w Warszawie. Pytanie było zwiastunem kampanii marki PZU jako pracodawcy, prowadzonej pod hasłem: „Taka praca ma sens”. W zamyśle twórców kampanii miało ono zachęcić do poszukiwania głębszego sensu wykonywanej pracy.
Na pytanie postawione w kampanii odpowiadali również pracownicy PZU – od specjalisty do członka zarządu. Podczas rozmów zastanawiali się nad wspólnym mianownikiem działań pracowników i firmy. Okazało się, że jest to pomoc. Pracując w PZU pomagają innym.
– Pracownicy są naszym najcenniejszym zasobem, dlatego oddaliśmy im głos. Jesteśmy dumni, że wspólnym sensem pracy – bez względu na pełnioną w firmie funkcję – okazała się dla nich pomoc innym – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarzadzania Kadrami PZU. – Niemal wszystkie wypowiedzi potwierdziły, że pracownicy PZU widzą sens i wartość w tym, co robią. Nasze działania mają służyć budowie poczucia bezpieczeństwa u naszych klientów i wsparciu tych, którzy potrzebują naszej pomocy – dodaje.
Grupa PZU jest największą instytucją finansowo-ubezpieczeniową w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki temu pracownicy Grupy mogą brać udział w nietuzinkowych projektach oraz współpracować z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach. Ambicją PZU jest bycie pracodawcą pierwszego wyboru w branży finansowej.
Pracując w PZU można rozwijać się m.in. w takich obszarach jak: IT, w którym PZU posiada zespół ponad 900 pracowników, nowe technologie, inwestycje, zarządzanie projektami, sprzedaż, obsługa klienta, kontroling, czy marketing i komunikacja. PZU ma swoją centralę w Warszawie, ale oferuje pracę również w oddziałach i centrach obsługi w całej Polsce.
Start kampanii poprzedziło przygotowanie trzech filmów. Powstała również dedykowana strona internetowa www.pzu.pl/takapracamasens oraz materiały do kampanii online i offline.
Kampania potrwa do połowy grudnia i obejmie zarówno działania online jak również reklamy i publikacje w prasie lokalnej i branżowej.
PZU prowadzi obecnie rekrutacje na terenie całego kraju, poszukując pracowników różnych szczebli (specjalistów, ekspertów, menedżerów) oraz specjalności – od sprzedaży i obsługi klienta w lokalnych placówkach, po specjalistów z branży IT. Dodatkowe informacje na temat poszukiwanych kandydatów dostępne są pod adresem: www.pzu.pl/takapracamasens.
Źródło: PZU