PZU rusza z nową odsłoną kampanii skierowanej do ekspertów z branży IT

fot. Shutterstock

Grupa PZU rusza z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej ˂˂silni w IT˃˃. Największy polski ubezpieczyciel promuje wśród ekspertów z branży IT oferowane przez siebie możliwości rozwoju kariery w obszarze technologii.

Rozpoczęta w listopadzie kampania jest kontynuacją podjętych rok wcześniej działań employer brandingowych w obszarze technologii. Jej głównym celem jest promocja marki PZU jako atrakcyjnego pracodawcy wśród ekspertów z branży IT. Największa grupa finansowa w tej części Europy to dobre miejsce rozwoju zawodowego – dostępność nowoczesnych technologii, skala prowadzonych działań, nastawienie organizacji na wdrażanie unikalnych rozwiązań i ceniona przez pracowników przyjazna atmosfera wyróżniają PZU na rynku pracy.

– Jestem pewien, że PZU to miejsce dla osób, które chcą mieć wpływ na otaczającą rzeczywistość, technologię czy zespół. Cieszę się, że nasze działania w obszarze employer brandingu wpływają na wzrost świadomości marki pracodawcy PZU w branży IT. W tym roku wielokrotnie komunikowaliśmy najważniejsze dla mnie wyróżniki IT PZU: nowoczesny sposób działania i zaawansowanie technologiczne – naprawdę warto z nami pracować. Nasze podejście do technologii bazuje na wiedzy oraz umiejętności efektywnej i jakościowej współpracy. Wiedza i zdolności, którymi dysponujemy, to dowód na to, że jesteśmy – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. digitalizacji w Grupie PZU.

Pion Technologii Informatycznych w PZU tworzy blisko 1000 specjalistów pracujących w obszarach rozwoju, utrzymania, architektury i projektów. To właśnie pracownicy IT PZU widoczni są w najnowszej kampanii – spot wizerunkowy wyświetlany jest w warszawskim metrze. Film podkreśla, że PZU oferuje pracę zarówno dla developerów, architektów, administratorów i testerów, jak i dla project managerów, analityków IT, proxy product owner’ów czy scrum master’ów.

– Kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne w PZU kierujemy zarówno do profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem, jak i absolwentów czy studentów. W komunikacji kampanijnej skupiamy się na konkretnych aspektach wyróżniających naszą organizację – stabilności zatrudnienia czy możliwościach rozwoju, ale również dostępności nowoczesnych technologii. Komunikacja skierowana do branży IT już drugi raz będzie widoczna pod hasłem – pierwsza kampania pod tym hasłem sprawiła, że nasza rozpoznawalność wśród ekspertów technologicznych wzrosła, co wpłynęło na decyzję o kontynuowaniu działań kampanijnych w tym roku – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU.

Pracownicy Pionu Technologii Informatycznych codziennie przetwarzają petabajty danych, rozwijają i utrzymują setki aplikacji oraz dziesiątki tysięcy interakcji pomiędzy nimi. Codziennie dążą do dostarczania rozwiązań o maksymalnej wartości biznesowej.

Źródło: PZU