PZU „uThoruje” drogę na staż

3 marca rusza kolejna odsłona kampanii „PZU. Przyciągamy najlepszych”. W tym roku przebiega pod hasłem „uThoruj sobie drogę na staż”. Celem jest rekrutacja najzdolniejszych młodych ludzi do ogólnopolskiego programu staży i praktyk i umacnianie wizerunku PZU jako atrakcyjnego pracodawcy. Przekaz kierowany jest do studentów i absolwentów w największych ośrodkach akademickich w Polsce.


W najnowszej odsłonie kampanii employer brandingowej jej główny bohater, „boski” Thor, zachęca studentów do odbycia praktyk i staży w PZU. Oferta obejmuje piorunującą umowę o pracę, boskie wynagrodzenie i kwartalną premię oraz od groma realnych wyzwań przy projektach nieziemskiej skali. Kandydaci mogą aplikować do 15 kwietnia na pzu.pl/kariera i fb.com/pzukariera.

– W PZU stale rozwijamy program praktyk i staży, poszukując rozwiązań, które umożliwią kandydatom jak najlepszy start w karierze zawodowej. W najnowszej kampanii zapraszamy studentów do skorzystania z ponad 70 atrakcyjnych ofert stażowych. Jak pokazują dane, po ich odbyciu nawet 60% stażystów zostaje z nami na dłużej – mówi Maciej Hassa, kierownik zespołu marki pracodawcy.

Starania PZU w tworzeniu angażującego miejsca pracy po raz kolejny docenił Top Employers Institute. W ubiegłym miesiącu, po raz drugi z rzędu, firma otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers. Z wyników niezależnego badania wynika, że PZU zapewnia swoim pracownikom wyjątkowe warunki pracy, dba o talenty i ich rozwój na wszystkich szczeblach organizacji i udowadnia, że jest liderem w dziedzinie HRM, robiąc wszystko, aby bezustannie doskonalić swoje praktyki zatrudniania i rozwijać się.

Wczoraj natomiast, największa studencka organizacja w Polsce AIESEC przedstawiła wyniki XXIII edycji badania Pracodawca Roku. Badanie przeprowadzone zostało na 32 uczelniach w Polsce i wzięło w nim udział blisko 4,5 tys. studentów. PZU zajął w nim 5. miejsce wśród najbardziej pożądanych pracodawców.

– Przypomnijmy, że badaniu AIESEC w zeszłym roku zajęliśmy 10. a dwa lata temu 17. pozycję. Stały wzrost miejsca PZU w rankingu potwierdza, że nasze wysiłki w obszarze budowania wizerunku dobrego pracodawcy przynoszą oczekiwane rezultaty – dodaje Maciej Hassa.

W ramach kampanii zorganizowane zostaną wydarzenia specjalne kierowane do studentów i absolwentów uczelni wyższych. PZU odwiedzi targi pracy organizowane w 10 miastach w Polsce podczas 22 wydarzeń targowych. Oprócz imprez targowych PZU zorganizuje na uczelniach również własne spotkania ze studentami. Znajdzie się na nich „dyrekTHORskie” biurko promocyjne z technologią Virtual Reality, umożliwiającą wizytę we wnętrzach PZU oraz aplikacja karierowa Quiz na start, która pozwoli studentom znaleźć swoje miejsce w firmie. Całość spotkań uzupełnią warsztaty z ekspertami PZU, którzy zaprezentują m.in. wiedzę dotyczącą zarządzania sprzedażą.

Działania promocyjne będą prowadzone w mediach studenckich, w internecie w tym na dużych portalach rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada VML Poland. Media zaplanował Starlink. Całość działań została przygotowana przez biura: marketingu i zarządzania kadrami PZU.