Rada Fundatorów InternetPR wybrała nowych członków Rady Etyki PR

dr Dariusz Tworzydło – Absolwent Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz studiów podyplomowych realizowanych na Akademii Ekonomicznej w Krakowie (1999), Politechnice Rzeszowskiej (1999) oraz kursu w London School of Public Relations (2004). W latach 2003 – 2006 pracował na stanowisku profesora kontraktowego WSIiZ. Obecnie zatrudniony w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na stanowisku Pełnomocnika Rektora ds. Public Relations oraz Kierownika Zakładu Public Relations. Prowadzi zajęcia z public relations, marketingu, ekonomii oraz gier decyzyjnych.

dr Jacek Barlik – konsultant, menedżer i wykładowca public relations. Absolwent WDiNP UW, stypendysta Fulbrighta na University of Maryland at College Park w latach 1994-1995, w latach 1997-2007 wykładowca i adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (doktorat 1996), jedyny w Polsce członek Public Relations Society of America, największej profesjonalnej organizacji PR na świecie (od 1999 r.), członek – założyciel Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (od 1994 r.), autor publikacji na temat public relations, sprzedaży i marketingu.

W public relations od 1992 r. – najpierw w agencji Ogilvy & Mather Poland jako PR Manager (wcześniej zajmował się marketingiem, sprzedażą i promocją w firmach zagranicznych), od 1997 r. prowadzi agencję Woodstock Leasor Warszawa, typu butik PR, od 2004 r. wraz z Ewą Barlik. Agencja WLW pracowała m.in. dla Ministerstwa Finansów RP, Ministerstwa Finansów Słowenii, CDM Pekao SA, PKN ORLEN SA, Aventis/Bayer CropScience, Bombardier Aerospace, WSiP SA, PTC Sp. z o.o., a także dla J.W. Construction Holding SA, S&T Services Polska Sp. z o.o. i Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.

Marek Wróbel – Ostatnio szef gabinetu politycznego Ministra Gospodarki, wcześniej przez 5 lat prezes Neuron Agencji Public Relations Sp. z o.o. Po zakończeniu misji politycznej, wrócił do agencji.Ukończył prawo i dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim oraz szkołę dziennikarską tygodnika Polityka. Przez 5 lat pracował jako dziennikarz, a od 13 lat zajmuje się public relations (m. in. w agencjach United PR, ComPress i Mmd). Prowadzi szkolenia, wykłady i warsztaty, współpracownik pism specjalistycznych. Prowadzi zajęcia na Podyplomowym Studium PR przy Polskiej Akademii Nauk. Współzałożyciel i pierwszy prezes fundacji internetPR.pl. W latach 2003-2005 członek Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Sygnatariusz Rady Etyki Public Relations.