Radar.pl „namierzył” ponad milion klientów e-sklepów

Użytkownicy Radar.pl mają w czym wybierać. Aktualnie na łamach porównywarki można znaleźć ponad milion różnorodnych produktów z ponad 950 sklepów. Warto zaznaczyć, że w momencie debiutu na stronach Radaru było „tylko” 220 tys. produktów ze 104 sklepów. To pokazuje, że serwis rozwija się w bardzo szybkim tempie.

Tak duży wzrost był możliwy dlatego, że Radar.pl nie pobiera od sieciowych sprzedawców żadnych opłat i całkowicie za darmo promuje ich oferty. – Zamierzamy pozostać darmowi przez długie lata – mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl – Przyjęta na początku strategia przynosi efekty. Nawet w okresie ostatniego półrocza chwilami zagrażaliśmy pozycji Skąpca – dodaje.

W lutym Radar.pl odwiedziło ponad 580 tys. unikatowych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 3,6 mln odsłon (wg danych gemiusTraffic). Daje to temu serwisowi czwartą pozycję na rynku porównywarek (wyżej są jeszcze: Skąpiec, Nokaut i Ceneo). Przy okazji podsumowania półrocznej działalności Radar.pl, Michał Brański zapowiedział również uruchomienie kolejnych e-commerce’owych projektów spółki o2.pl