Radio Roxy FM organizuje „Najmniejsze Koncerty Świata”

Koncerty będą się odbywały w nietypowych miejscach – prywatnych mieszkaniach muzyków, studiach nagraniowych, na salach prób. Słuchacze – uczestnicy „Najmniejszych Koncertów Świata” – będą podejmowani przez Radio Roxy FM po gwiazdorsku – radio nie tylko zaprosi ich na muzyczne spotkanie z gwiazdami, ale również sfinansuje ich podróż i zakwaterowanie. Biletów na „Najmniejszy Koncert Świata” nie można kupić – chętni będą mogli je wygrać w konkursach sms-owych organizowanych w Radiu Roxy FM. Koncerty będą się odbywały w cyklu miesięcznym.

Serię „Najmniejszych Koncertów Świata” zainauguruje spotkanie z grupą Myslovitz 29 maja 2006 r. w Warszawie. Koncert odbędzie się w miejscu, w którym zespół Myslovitz zrealizował teledysk do utworu „Mieć Czy Być” ze swojej najnowszej płyty „Happiness Is Easy”, której patronem medialnym jest Radio Roxy FM. Premiera albumu miała miejsce 19 maja 2006 r., a Roxy FM prezentowało – jako jedyna stacja radiowa w Polsce – materiał z albumu już od 8 maja 2006 r.

„Najmniejszy Koncert Świata Radia ROXY FM” grupy Myslovitz wsparty jest kampanią promocyjną, która rozpoczęła się 12 maja 2006 r. niestandardową reklamą w dzienniku „Metro” Tego dnia w Warszawie, Katowicach i aglomeracji górnośląskiej, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie „Metro” ukazało się z podwójną okładką promującą koncert.

Kampania obejmuje również telewizję (MTV, VH1, Viva, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, Ale Kino, Kino Polska, Europa Europa, Reality TV, Discovery, National Geographic, Planete), outdoor oraz prasę („Gazeta Wyborcza” i dodatek „Gazeta Co Jest Grane”). W kampanii wykorzystano kreację autorstwa agencji Vena Art, spot wyprodukowała Wzorcownia Promocja & PR, a kampanię zaplanował dom mediowy Starlink.