Radio Roxy FM poleca nowy album zespołu Myslovitz

Roxy FM wspiera wszystkie dobre projekty muzyczne i im kibicuje, a najnowsza płyta Myslovitz już teraz jest typowana na najlepszy polski album 2006 roku. To najbardziej przebojowa i najbardziej nieprzewidywalna ze wszystkich dotychczasowych płyt zespołu. Na „Happiness Is Easy” oprócz utworów w rockowym klimacie nawiązujących do brytyjskiej sceny gitarowej, z jakich dotychczas słynął Myslovitz, znajdą się też piosenki… w tanecznym rytmie! Cieszymy się, że to właśnie w Roxy FM wielbiciele grupy będą mogli po raz pierwszy usłyszeć nowe nagrania Artura Rojka i jego kolegów – powiedział Marek Osada, dyrektor programowy Radia Roxy FM.

Wydawcą płyty jest Chaos management / Emi Music Polska. Premierze nowego albumu Myslovitz będzie towarzyszyła kampania promocyjna.

Radio Roxy FM będzie prezentowało od 8 maja 2006 r. materiał z płyty, wyemituje spoty promujące płytę i zorganizuje dla swoich słuchaczy konkursy z nagrodą – płytą „Happiness Is Easy”. W audycji „Tydzień z Myslovitz” Robert Motyka przeprowadzi obszerny wywiad z wokalistą Myslovitz Arturem Rojkiem. Wywiadu będzie można posłuchać od 8 maja 2006 r.

Kampania promocyjna Radia Roxy FM i płyty rozpoczyna się 1 maja 2006 r. Obejmie telewizję (MTV, VH1, Viva, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, Ale Kino, Kino Polska, Europa Europa, Reality TV, Discovery, National Geographic, Planete) – pierwsze emisje będą miał miejsce 10 maja 2006 r., outdoor oraz prasę („Gazeta Wyborcza” i dodatek „Gazeta Co Jest Grane” oraz „Metro”). Działania na łamach „Metra” w ramach kampanii Radia Roxy FM obejmą reklamę niestandardową. W dniu 12 maja 2006 r. w Warszawie, Katowicach i aglomeracji górnośląskiej, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie ukaże się specjalny dodatek reklamowy Radia Roxy promujący płytę w formie obłożenia „Metra” – z plakatem zespołu Myslovitz.

W kampanii wykorzystano kreację autorstwa agencji Vena Art, spot wyprodukowała Wzorcownia Promocja & PR, a kampanię zaplanował dom mediowy Starlink.