Radosław Łanik dyrektorem ds. marketingu I Rozwoju w Toshiba Tec Poland S.A.

Radosław Łanik pracuje w firmie Toshiba Tec Poland od września 2005 roku. Przed objęciem stanowiska dyrektora ds. marketingu pełnił funkcję dyrektora ds. projektów. Do jego dotychczasowych obowiązków należała koordynacja i realizacja projektów wdrożeń z zakresu systemów zarządzania obiegiem dokumentów, kontroli dostępu, kontroli kosztów oraz systemów do archiwizacji danych.

Radosław Łanik, urodził się w Warszawie w 1971 roku, jest absolwentem Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych na kierunku grafika i multimedia.

W branży informatycznej rozpoczął pracę w 1997 roku w firmie Visitronics Sp. z o.o., w której odpowiedzialny był za koordynację prac związanych z grafiką komputerową, szkolenia operatorskie oraz serwisowanie ploterów atramantowych. Następnie kontynuował karierę zawodową w firmie Oce Poland Sp. z o.o. początkowo na stanowisku specjalisty ds. koloru, a następnie jako konsultant systemowy odpowiedzialny za wszelkie czynności związane z urządzeniami, oprogramowaniem do druku kolorowego a także poszukiwaniem nowych rozwiązań i produktów w ramach systemów kompleksowych. Od 2000 roku był managerem produktów DDS odpowiedzialnym za cały park maszynowy urządzeń czarno-białych, kolorowych oraz oprogramowanie systemowe. Równolegle od 2002 roku pełnił funkcję kierownika samodzielnej grupy konsultantów profesjonalnych usług software’owych.