Raiffeisen Bank Polska rozpoczyna kampanię nowych produktów dla małych firm

9 kwietnia 2008 r. ruszyła kampania reklamująca nowy pakiet produktów kredytowych Raiffeisen Bank Polska S.A. przeznaczonych dla przedsiębiorstw, których roczne obroty nie przekraczają 20 mln zł. Kampania w mediach realizowana jest pod hasłem „Rozwijaj się”. Przekaz reklamowy podkreśla najważniejsze cechy produktu, a jednocześnie korzyści dla Klienta – możliwość uzyskania kredytu o wartości do 1 miliona złotych bez zabezpieczeń, z decyzją kredytową w 48 godzin.

– Dzięki nowej ofercie zamierzamy wzmocnić pozycję Banku w segmencie małych przedsiębiorstw, oferując naszym aktualnym i nowym Klientom wyjątkowe ułatwienia w pozyskaniu bieżącego finansowania – powiedział Jan Czeremcha, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za pion bankowości korporacyjnej.

Kampania reklamowa towarzysząca startowi sprzedaży nowego produktu, przygotowana wspólnie z agencją reklamową Opus B i adresowana do polskich przedsiębiorców, rozpoczyna się emisją ogłoszenia w „Polityce” oraz spotami telewizyjnymi w TVN 24 oraz TV Biznes i TVN CNBC. Poza wymienionymi mediami, kampania będzie kontynuowana przez najbliższy miesiąc w najważniejszych dziennikach („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu”, „Parkiet”), czasopismach („Newsweek”, „Forbes” , „Manager Magazine”) oraz w internecie (gazeta.pl. onet.pl, onet.menedżer.pl. tvn24.pl, tvn24biznes.pl, google.pl etc).