Raiffeisen i mBank sprzedają konta z premią 200 zł

Kolejne podejście banków do serwisów zakupów grupowych. mBank i Raiffeisen Bank Polska oferują po 200 zł każdemu klientowi, który założy ROR w ten sposób. mBank obecny jest na Grouponie, Raiffeisen na Gruperze

Banki coraz częściej pojawiają się na serwisach zakupów grupowych. Zazwyczaj proponują konta osobiste, a w zamian za wykupienie kuponu oferują dodatkową korzyść, niedostępną w standardowej ofercie. Z reguły jest to przelew na określoną kwotę lub zwrot określonego procentu od kwoty wydanej za pomocą karty debetowej. Nie inaczej jest i tym razem.

 

Raiffeisen i mBank płacą 200 zł

 

Debiutantem w tym kanale sprzedaży jest Raiffeisen Bank, który w serwisie Gruper.pl oferuje bezpłatne konto osobiste Comfort Direct wraz z usługą bankowości mobilnej. Wypłacana na ROR premia wynosi 200 zł. Klient musi spełnić jednak określone warunki: wykupić kupon, złożyć wniosek o konto i kartę debetową, w dwóch kolejnych miesiącach zasilić konto kwotą 1 tys. zł i wykonać co najmniej dwie transakcje przez serwis mobilny.

 

mBank pojawił się w serwisie zakupów grupowych już po raz kolejny. Tym razem oferuje eKONTO – bezpłatny rachunek osobisty – z premią w postaci moneyback do kwoty 200 zł. Osobom, które wykupią kupon, bank zwróci do 10 proc. za zakupy wykonane kartą wydaną do konta w maju i czerwcu. Aby zdobyć 200 zł premii trzeba będzie wydać 2 tys. zł. Promocja kierowana jest do nowych klientów.

 

Pierwszy był Alior

 

Pierwszym bankiem, który zdecydował się skorzystać z tej formy sprzedaży, był Alior Bank. Proponował ROR z premią w postaci 100 zł. Szybko znalazł naśladowców. Meritum zaoferował rachunek, który pozwalał odzyskać 100 zł wydane na stacjach paliw, mBank proponował konto z premią do 300 zł, a ING dokładał bon zniżkowy na kwotę 120 zł na kolejne zakupy w Gruper.pl. Z tego schematu wyłamał się Citi Handlowy, proponując inny produkt – kartę kredytową Citibank-LOT doładowaną tzw. milami ramach programu Miles & More.

 

Nie tylko banki interesują się serwisami zakupów grupowych. Ubezpieczyciel Liberty Direct, oferował kupon wart 49 zł dający dostęp do 250 zł zniżki na pakiet ubezpieczeń OC i AC. Można się spodziewać, że wraz z narastającą modą na zakupy grupowe, oferty instytucji finansowych będą pojawiać się na tego typu portalach coraz częściej.

Źródło: PR News