Raiffeisen-Leasing Polska Top Marką 2012

W ogólnopolskim projekcie konsumenckim Laur Konsumenta/Klienta 2012, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach, Raiffeisen-Leasing Polska S.A. otrzymała najbardziej elitarny tytuł TOP MARKA 2012.

Top Marka to tytuł, o przyznaniu którego decyduje szczególnie wybitna pozycja marki wśród konkurencyjnych brandów wg. podziału branżowego. Raiffeisen-Leasing Polska S.A., zyskując od lat wysokie uznanie w oczach polskich konsumentów, znalazła się w gronie najlepiej postrzeganych oraz najdynamiczniej rozwijających się marek zestawienia TOP MARKA 2012 w kategorii usługi leasingowe. W ocenie wzięto pod uwagę popularność i dynamikę rozwoju marki na przestrzeni ostatnich lat. Uzyskany rezultat to wyłącznie głos konsumenta, będący zbiorową, najwyższą aprobatą
i rekomendacją.

 

Laur Konsumenta – TOP MARKA 2012 to dla nas bardzo ważna nagroda, gdyż działamy długofalowo,
w wieloletniej perspektywie, więc uznanie zadowolonych klientów oznacza, że jesteśmy na właściwym kursie. Laur Konsumenta – TOP MARKA 2012 to nagroda dla całego naszego zespołu i jesteśmy z niej bardzo dumni. Stawiamy na zaufanie klientów, elastyczność w podejściu do ich potrzeb, a także na innowacyjność produktów. Wciąż rozszerzamy naszą ofertę, dostosowujemy ją do zmieniających się potrzeb rynku i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.” – powiedział Arkadiusz Etryk, Prezes Zarządu Raiffeisen-Leasing Polska S.A.

 

Ponieważ marka Raiffeisen-Leasing Polska S.A. została po raz trzeci niekwestionowanym liderem
w kategorii usługi leasingowe – decyzją Redakcyjnej Komisji Weryfikacyjnej, na podstawie analizy popularności i oceny marki w całej historii ogólnopolskiego programu Laur Konsumenta/Klienta, dodatkowo przyznano Raiffeisen-Leasing Polska S.A. specjalne wyróżnienie
Laur Konsumenta – GRAND PRIX 2012.

 

Godło GRAND PRIX 2012 przyznawane jest nielicznej grupie marek, które od początku trwania programu zajmowały najwyższe pozycje w programie Laur Konsumenta/Klienta oraz uzyskały niepodważalny status marki wysokiej rozpoznawalności na rynku ogólnopolskim.

Źródło: Raiffeisen-Leasing Polska