Dane te dotyczą sektora bankowości komercyjnej. Odpowiedzi udzieliło 19 banków, które łącznie mają 32,5 mln klientów z dostępem do bankowości internetowej. Liczba ta jest tak duża między innymi z tego względu, że część klientów dubluje się między bankami.

Najwięcej klientów ma umowy z PKO Bankiem Polskim – ponad 9,2 mln. Na drugim miejscu jest mBank – 4,1 mln, a na trzecim ING Bank Śląski – 3,3 mln. W ciągu roku liczba klientów z dostępem do bankowości internetowej wzrosła o 1,5 mln.
Klientów, którzy z bankowości internetowej korzystają aktywnie jest o połowę mniej. Na koniec II kwartału liczba aktywnych użytkowników bankowości internetowej, czyli takich którzy przynajmniej raz w miesiącu logują się do swojego konta, wynosiła w bankach 15,5 mln.Podobnie jak w pierwszej tabeli, liderem jest PKO BP, na drugim miejscu znajduje się mBank, a na trzecim ING Bank Śląski. Przy czym jeśli doliczymy klientów, którzy korzystają z bankowości internetowej nie posiadając ROR (mają dostęp online do innych produktów), to w ING liczba aktywnych użytkowników bankowości online przekracza 2 mln. | Podobnie jak w pierwszej tabeli, liderem jest PKO BP, na drugim miejscu znajduje się mBank, a na trzecim ING Bank Śląski. Przy czym jeśli doliczymy klientów, którzy korzystają z bankowości internetowej nie posiadając ROR (mają dostęp online do innych produktów), to w ING liczba aktywnych użytkowników bankowości online przekracza 2 mln. |
Podobnie jak w pierwszej tabeli, liderem jest PKO BP, na drugim miejscu znajduje się mBank, a na trzecim ING Bank Śląski. Przy czym jeśli doliczymy klientów, którzy korzystają z bankowości internetowej nie posiadając ROR (mają dostęp online do innych produktów), to w ING liczba aktywnych użytkowników bankowości online przekracza 2 mln. |