Plakaty informujące o działalności Fundacji Pegasus zamieszczone zostały w przedziałach I
i II klasy pociągów Inter i Eurocity podróżujących na międzynarodowych trasach tj. Warszawa – Wiedeń, Warszawa – Budapeszt, Warszawa – Praga, Warszawa – Berlin. Nieodpłatną ekspozycję plakatów w pociągach zapewniła firma Metromedia (www.metromedia.pl) odpowiedzialna za zarządzanie powierzchnią reklamową w pociągach i warszawskim metrze. – „Inicjatywa Fundacji Pegasus to nie tylko niesienie pomocy zwierzętom, ale także pomaganie dzieciom, które potrzebują hipoterapii. Cieszymy się, że moglismy wziąć udział w tak szlachetnym przedsięwzięciu. Mamy nadzieję, że nasza postawa zainspiruje inne firmy, które zechcą wesprzeć Fundację” – mówi Łukasz Łazarewicz z dyrektor ds. handlowych Metromedia.
Akcja plakatowa zostanie przeprowadzona w okresie świątecznym, bowiem w tym czasie natężenie ruchu kolejowego wzrasta niemal trzykrotnie. –„Dzięki tak zaplanowanej czasowo kampanii tysiące podróżujących będzie mogło dowiedzieć się istnieniu i działalności Fundacji Pegasus. Mam nadzieję, że wielu z nich przyłączy się do naszych działań. Gorąco zachęcamy do uczestnictwa w kolejnych etapach kampanii oraz wsparcia akcji” – mówi Joanna Bochniarz-Urbańska, Prezes Fundacji Pegasus.
Przygotowaniem 1000 plakatów zajęło się Studio Grafiki Reklamowej Obserwacje (www.obserwacje.pl), dołączając w tym samym do grona partnerów Fundacji Pegasus. – „Bardzo nas cieszy, że wzięliśmy udział w akcji zwiększającej wrażliwość społeczeństwa na realnie istniejące problemy. Takie inicjatywy zawsze zasługują na wsparcie.” – mówi Łukasz Gumowski, Dyrektor Zarządzający Studia Obserwacje.
Kompleksową obsługę ogólnopolskiej akcji w zakresie komunikacji zapewnia Rowland Communications (www.rowland.pl).