Real MasterCard na 7 miejscu rankingu Federacji Konsumentów

Federacja Konsumentów ogłosiła dziś wyniki badań porównawczych produktów finansowych przeprowadzonych w ramach polskiej edycji międzynarodowego projektu „Finformation”. Karta kredytowa Real MasterCard – wydawana przez Sygma Bank Polska – zajęła 7 pozycję w rankingu kart kredytowych oraz zdobyła wyróżnienie w kategorii „niska opłata stała”.

„Karty kredytowe są jednym z kluczowych obszarów działalności naszego banku w Polsce” – mówi Stephan Tanter, Dyrektor Linii Biznesowej Usługi Finansowe LaSer Polska. – „Od 10 lat tworzymy produkty, które zapewniają naszym klientom szybki dostęp do szerokiego wachlarza opcji kredytowych, jak również pozwalają czerpać dodatkowe korzyści z promocji i rabatów oferowanych przez partnerskie sieci handlowe i usługowe. Karta Real MasterCard istnieje na rynku już 3 lata i cały czas cieszy się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Wysoka pozycja w tegorocznym rankingu potwierdza jej zalety” – dodaje Stephan Tanter.

Kartą kredytową Real MasterCard można płacić zarówno w hipermarketach Real i sklepach sieci Galia, jak również we wszystkich punktach oznaczonych logo MasterCard w Polsce oraz na całym świecie. Real MasterCard łączy zalety karty kredytowej i lojalnościowej. Umożliwia wybór dogodnych opcji spłat, w tym zakupy w niskich ratach oraz darmowy kredyt do 51 dni. Zapewnia również szybki dostęp do gotówki, którą można podjąć w bankomacie, na poczcie lub dzwoniąc do biura obsługi klienta. Dodatkowo, w ramach Programu Dziesiątka pozwala zbierać punkty, a następnie zamieniać je na atrakcyjne prezenty.

Projekt „Finformation” jest nowym przedsięwzięciem Federacji Konsumentów realizowanym we współpracy z organizacjami konsumenckimi ośmiu krajów UE i współfinansowanym przez Komisję Europejską. Badania rynku bankowego prowadzone przez niezależne instytucje mają wskazać produkty i usługi finansowe przyjazne konsumentom. 

Do polskiej edycji rankingu produktów finansowych zaproszonych zostało 35 banków operujących na krajowym rynku. Wyniki badania zostały zaprezentowane podczas wtorkowej konferencji zorganizowanej z okazji Międzynarodowego Dnia Praw Konsumenta, która odbyła się w Klubie Bankowca w Warszawie.
Źródło: Sygma Bank