Po rebrandingu występują problemy z logowaniem do bankowości internetowej Santander Banku

Niektórzy klienci Santander Banku Polska mają problem z zalogowaniem się do bankowości internetowej. Mimo wprowadzenia poprawnych danych wyświetla się im błąd 531. Bank pracuje nad usunięciem usterki.

Na początku września Bank Zachodni WBK zmienił się w Santander Bank Polska. Rebranding objął nie tylko szyldy placówek, ale także bankowość internetową i mobilną. Jak się okazuje niektórzy klienci po zmianie marki mają problem z zalogowaniem się do bankowości internetowej – wyświetla się im błąd o numerze 531.

fot. Wojciech Boczoń, Bankier.pl

– Na początku twierdzili że nie wiedzą co się stało i że to bardzo dziwne (bo teoretycznie konto jest aktywne, hasło jest poprawne ale w praktyce nie da się zalogować). Po tygodniu twierdzą że mają coraz więcej takich zgłoszeń. Na moje pytanie kiedy odblokują mi konto internetowe otrzymałem odpowiedź że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, a kolejność rozpatrywania wniosków następują na podstawie kolejności zgłoszeń – napisał na adres naszej redakcji jeden z klientów Santander Banku Polska.

Biuro prasowe potwierdza, że problem istnieje i trwa jego identyfikacja. Konto można jednak odblokować szybciej – należy w tym celu zadzwonić na infolinię banku.

Tymczasem już w przyszłym miesiącu bank czeka kolejna duża operacja informatyczna związana z migracją klientów Deutsche Banku na systemy Santandera. Na 9 listopada 2018 r. zaplanowano przeniesienie wydzielonej części Deutsche Banku Polska do Santander Bank Polska. Dzień później klienci przejmowanej instytucji staną się automatycznie klientami Santandera. 12 listopada bankowość internetowa db easyNET zostanie zastąpiona usługą Santander online.

Masz problem z bankiem? Powiadom redakcję.