Recepta na długi w nowej kampanii reklamowej Grupy KRUK

Nowa, druga już odsłona ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej Grupy KRUK pojawiła się 13 października w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Firma kieruje swój przekaz do osób zadłużonych.

Spot prezentuje konsekwencje wpisania do Rejestru Dłużników ERIF. Znajdziemy w nim także radę, co zrobić w sytuacji, gdy już figurujemy w takim biurze informacji gospodarczej.

 

Najnowsza kampania telewizyjna KRUKa wpisuje się w akcję Nasze Długi –  największą w Polsce kampanię edukacyjną, która uświadamia Polakom problemy wiążące się z sytuacją nadmiernego zadłużenia. Grupa Kapitałowa KRUK już września 2009 roku przybliża Polakom konsekwencje niespłacania długów, a przede wszystkim uczy, jak przejmować inicjatywę i aktywnie radzić sobie ze swoim zadłużeniem.

Pokazujemy Polakom, że z problemem zadłużenia można sobie poradzić – mówi Iwona Słomska, Członek Zarządu KRUK S.A. – Niespłacony dług to trudna sytuacja, która może pojawić się w życiu każdego z nas. Jej konsekwencją jest wpis do rejestru dłużników, a to często oznacza wykluczenie z obrotu gospodarczego. Przed osobą figurującą w rejestrze dłużników zamkną się drzwi do zakupów na raty, kredytów i wszelkich umów na usługi abonamentowe. W wyniku obecności w BIG stracimy finansową wiarygodność. I tu najbardziej korzystnym rozwiązaniem jest aktywne stawienie czoła problemowi. Nasz komunikat ma uświadomić przeciętnemu Kowalskiemu, że warto wziąć sprawy w swoje ręce i podjąć działania zmierzające do rozwiązania tego problemu.


 

– Gdy nie wiemy, czy jesteśmy w Rejestrze Dłużników ERIF, można to sprawdzić w internetowym serwisie infoKonsument.pl. Jeśli dane na temat naszego długu są tam widoczne, najlepszym krokiem jest chwycenie za telefon i wykręcenie numeru 71 8888 000. Negocjatorzy KRUKa pomogą znaleźć rozwiązanie optymalne dla aktualnych możliwości finansowych osób zadłużonych – dodaje Iwona Słomska. – Reklama ma dotrzeć do wszystkich osób, które mają dług, ale do tych, którzy taki problem mogą mieć w przyszłości. Kiedy spotka ich taka sytuacja, będą wiedzieli jak się zachować i zamiast wycofania i obaw, pojawi się konstruktywne działanie”.

Najnowsza kampania telewizyjna KRUK S.A. ma przygotować Polaków na ogólnopolski „Dzień bez Długów”, który obchodzimy już 17 listopada. To dzień inspirujący do odpowiedzialnego zadłużania się i szukania porad, jak skutecznie radzić sobie z sytuacją pętli kredytowej.

Trzydziestosekundowe spoty KRUKa telewidzowie zobaczą od 13 października do 10 listopada w kanałach TVP, a także w TVN, TVN 7, Polsacie, TV4 oraz w kanałach tematycznych.

Pierwszy etap kampanii rozpoczął się 2 lutego 2010 i trwał do końca czerwca. W jego efekcie osoby zadłużone, które dotychczas unikały kontaktu, znacznie częściej niż wcześniej kontaktowały się w sprawie spłaty swojego zadłużenia i zawierały porozumienia ratalne. 

Źródło: Kruk S.A.