Red Storm startuje z Estimage PR

Estimage PR jest odpowiedzialna za wszelkie działania związane z wprowadzeniem marki Red Storm na polski rynek, zwiększeniem jej rozpoznawalności i świadomości oraz opracowaniem kompleksowej strategii wizerunkowej.

Red Storm to Mega Ziołowy Drink, którego zadaniem jest wyostrzanie zmysłów odpowiedzialnych za odczuwanie doznań seksualnych. Skuteczność i wydajność Red Storm gwarantuje kompilacja precyzyjnie dobranych afrodyzjaków o naturalnym pochodzeniu tj.: cynamonowiec cejloński, pieprz cayenne, imbir, żeń – szeń, cola vera, pieprz czarny i rozmaryn. Ziołowy Mega Drink może być stosowany zarówno przez kobiety jak i mężczyzn. Wywołuje łagodne pobudzenie krążenia krwi i klasyczne uczucie fali ciepła.

Otwartość, namiętność i seks to nieodłączne elementy udanego związku. Nasz produkt zaskoczy wszystkich i wprowadzi więcej pikanterii do partnerstwa. Wraz z naszym Ziołowym Mega Drinkiem można wprowadzić wiele ciekawych i satysfakcjonujących zmian w życiu seksualnym. – mówi Monika Soroka, Asystentka Zarządu Red Storm.

Opracowywana przez Estimage PR strategia działań wizerunkowych zawiera szereg niekonwencjonalnych i zróżnicowanych działań zewnętrznych.

Cieszymy się, że do grona naszych Klientów dołączył Red Storm. To dla nas ciekawe wyzwanie ponieważ poza medialnym wprowadzeniem produktu na rynek będziemy mogli od początku prowadzić jego politykę komunikacyjną, a co za tym idzie kształtować jego wizerunek. Red Storm to nie tylko marka, z której ukształtujemy silny Brand poprzez niekonwencjonalne rozwiązania PR, ale także Partner którego będziemy zaskakiwać nowatorskimi konceptami. Pragniemy wyróżnić markę na tle innych i zaskoczyć otoczenie wysublimowaną komunikacją. – mówi Rafał Werczyński, Account Leader Estimage PR.