Redd’s Sun w nowej odsłonie

Nowe piwo o smaku cytrusowym to oferta dla amatorów egzotycznych owoców i niebanalnych wrażeń smakowych. Piwny ideał na wiosenne imprezy i upalne, letnie dni – mówi Paweł Kwiatkowski z działu PR Kompanii Piwowarskiej.

To jednak nie koniec zmian w marce. Już wkrótce na rynku pojawią się również nowe opakowania marki Redd`s.

Seria badań wskazała kierunki prac nad nowymi opakowaniami, tak aby efekt końcowy był jak najbliższy gustom i oczekiwaniom konsumentów. W efekcie nowe opakowania Redd`s, dzięki zastosowaniu pionowego logo i nietypowego kształtu etykiety, są nowoczesne, innowacyjne, a unikalny kod kolorystyczny sprawia, że można je łatwo dostrzec na zatłoczonej półce piwnej – tłumaczy Paweł Kwiatkowski.

Poza zmianą etykiet i puszki „kolorów nabrały” butelki o pojemności 330 ml. Przypisanie niepowtarzalnych kolorów poszczególnym wariantom pozwoli na łatwiejsze, niż dotychczas, rozróżnienie poszczególnych wersji smakowych.

Redd`s Apple (dotychczas nie miał swojej nazwy, a przez konsumentów nazywany był jabłkowym bądź zielonym) pozostał w zielonej butelce. Butelka w kolorze brązowym będzie dedykowana Redd`s Red, a nowy wariant smakowy Redd`s Sun będzie występował w butelce przezroczystej – wyjaśnia Paweł Kwiatkowski.

Już od 20 marca na ekranach telewizorów można oglądać początek wędrówki przez piwny świat Redd’sa. Jest to niezwykła opowieść o tajemniczym, kolorowym świecie, pełnym niezwykłych przedmiotów i postaci.

W pierwszej „zielonej” odsłonie poznajemy świat Redd’s Apple, a pod koniec kwietnia – aby ogłosić światu słoneczną nowinę – ruszy druga odsłona kampanii prezentująca nowy wariant smakowy – Redd’s Sun. Kolejnym etapem działań przybliżających konsumentom słoneczną stronę marki Redd’s, będzie inwazja cytrusowych słoneczek – znaku rozpoznawczego nowego smaku – na ulicach, w sklepach, salonach fryzjerskich, solariach i klubach fitness.