redNet Media przejęły spółkę CEPIF

Przejęcie spółki CEPIF to strategiczna decyzja, która pozwoli organizować targi nieruchomości na niespotykaną dotąd skalę. Doświadczenie płynące z organizacji 35 edycji targów mieszkaniowych oraz 4 edycji targów nieruchomości komercyjnych i inwestycji przełoży się na jeszcze większą skalę i lepszą organizację V Środkowoeuropejskich Targów Nieruchomości i Inwestycji CEPIF. redNet Media w edycji jesiennej 2007 jest organizatorem Targów Mieszkaniowych tabelaofert.pl w 8 największych miastach Polski, co na koniec roku da łączną sumę 43 wydarzeń. Ponadto przygotowuje się do otwarcia oddziałów w kolejnych 5 miastach Polski, tym samym nie pozostawi nikomu wątpliwości, że jest niekwestionowanym liderem w organizacji targów nieruchomości.

CEPIF w ramach przygotowań do piątej edycji wydarzenia stworzył nowatorski projekt „The CEPIF CEE Property Almanac 2008”. „CEPIF Almanac” to wydawnictwo, które składa się z najświeższych raportów, wnikliwych analiz, wywiadów, opinii ekspertów i ekskluzywnego „who is who” na rynku nieruchomości w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Będzie prezentowane na wszystkich najważniejszych targach Europy, począwszy od EXPO Real we wrześniu 2007, poprzez MIPIM w marcu 2008, na 4 GRI Summits i na V edycji CEPIF 2008.

CEPIF rozpoczął kampanię od wspierania promocji Warszawy w jesiennej kampanii w BBC World. W współpracy z fundacją WDA przygotowany został spot reklamowy „Wake up Warsaw” promujący Warszawę jako miejsce spotkań biznesowych. “CEPIF i redNet Property Group mają świadomość, że skuteczne przyciągnięcie do Warszawy partnerów biznesowych oznacza prosperitę dla wszystkich warszawskich firm. W pełni wspieramy kampanię i cieszy nas inicjatywa Warsaw Destination Alliance” – powiedział Richard Stephens, dyrektor CEPIF. „WDA przeciera szlaki, jeśli chodzi o promocję Warszawy na arenie międzynarodowej, dlatego zachęcamy inne firmy do przyłączenia się do obecnych działań fundacji i uczestniczenia w przyszłych wspólnych przedsięwzięciach.”

Spoty wyświetlane są od 17 września do 11 listopada oraz przedstawiają stolicę Polski jako atrakcyjne miejsce organizacji spotkań biznesowych. Adresatami kampanii jest kadra menadżerska wyższego szczebla, a w szczególności osoby zajmujące się organizacją konferencji i kongresów oraz ich uczestnicy. Celem działań jest zwrócenie uwagi na Warszawę i pokazanie, że stolica Polski może być ciekawą alternatywą wobec innych europejskich miast

CEPIF tradycyjnie weźmie udział w EXPO Real w dniach 8-10 października 2007 r., dzieląc stoisko z Warszawą. To już piąty raz CEPIF będzie reprezentował w Monachium największe targi nieruchomości Europy Środkowo-Wschodniej.