Wincor Nixdorf Sp. z o.o. stał się regionalnym centrum zarządzania dla krajów Europy Wschodniej w obrębie grupy Wincor Nixdorf.
W ramach tzw. shared service w warszawskim biurze zorganizowane zostały współdzielone usługi call desk, competence center, księgowości oraz przetwarzania zamówień dla wschodnioeuropejskich oddziałów.
Polski oddział Wincor Nixdorf od wielu lat notuje bardzo dobre wyniki oraz posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze bankowym oraz sieci handlowych zarówno na rynku lokalnym, jak i w ramach wsparcia dla projektów międzynarodowych. Intencją regionalnego centrum zarządzania jest podzielenie się polskim know-how z krajami wschodnimi – tymi, w których byliśmy zaangażowani od samego początku powstawania lokalnych oddziałów oraz tymi, które właśnie powstają – mówi Mirosław Janik, Prezes Zarządu Wincor Nixdorf Sp. z o.o.
Korzyści dla wschodnioeuropejskich przedstawicielstw są ogromne – już na początku istnienia otrzymują kompletny know-how pod kątem bazy rozwiązań oferowanych przez Wincor Nixdorf oraz mogą bardziej efektywnie wykorzystać swoje zasoby ludzkie. Wpływy polskiego oddziału Wincor Nixdorf nie kończą się na Europie Wschodniej. Od początku lutego 2011 roku w Warszawie zaczął działać call desk przyjmujący zgłoszenia serwisowe z krajów skandynawskich.
Projekt wspólnych usług już odniósł ogromny sukces. W oddziałach wschodnioeuropejskich od momentu jego wprowadzenia (call desk i competence center już w 2009 roku) notujemy poprawę wszystkich procesów biznesowych, jak również jakości obsługi klientów – dodaje Mirosław Janik.
Źródło: Wincor Nixdorf