Reglamentowana impreza rocznicowa NGI

Impreza poprowadzona była w klimacie „old schoolowym”. Na imprezę „obywateli” zapraszała „Dyrekcja Zakładu Next Generation Interactive”. Alkohol i posiłki były reglamentowane kartkami żywnościowymi. Jednak uczestnicy spotkania mieli ich tak dużo, że nikt z gości nie wpisał się do „Książki wniosków i zażaleń”. W części oficjalnej NGI odebrała życzenia dalszego intensywnego rozwoju, a szefowie firmy otrzymali piękną popielniczkę z logo Ferrari. Stroną muzyczną spotkania zajął się DJ Marcus (Kuba Markiewicz) – na codzień programista pracujący w Next Generation Interactive, a wieczorami także DJ w warszawskich klubach. Jedną z atrakcji imprezy była możliwość sprawdzenia się za konsolami w niełatwej roli DJ’a.

NGI powstała w 2001 roku. Jako jedyna z powstałych już w XXI wieku, należy do pierwszej dziesiątki agencji interaktywnych w Polsce. Jak wynika z danych, Next Generation Interactive jest najmłodszą, a jednocześnie najszybciej rozwijającą się agencją interaktywną w Polsce. NGI pracuje między innymi dla takich klientów jak: WSiP, Shell, Grupa Żywiec, Danfoss, Dwory SA, Michelin, Rolimpex, Zibi, Absolut,