Koncept kampanii „Takie są fakty” opierał się na zasadzie dziennikarskiej obiektywności w prezentowaniu ważnych zdarzeń. Postać Bogusława Wołoszańskiego, znanego z wyjątkowej dociekliwości w odkrywaniu historycznych faktów dodatkowo wzmacniała siłę przekazu. Okazją do jego wystąpienia były nie tylko wyjątkowe zalety konta Sezam Max, gwarantujące wysokie oprocentowanie, ale również historyczne dla polskiej bankowości „zjednoczenie” wszystkich bankomatów. Posiadacze konta Sezam Max, jako pierwsi, z każdego bankomatu, wszystkich banków, w całej Polsce – mogą wypłacać gotówkę bez prowizji. Wyjątkowy produkt finansowy skonstruowany przez Bank BPH, zyskał oryginalną i skuteczną oprawę reklamową.
Just pracuje dla Banku BPH od 2003 odpowiadając za strategię komunikacji i kreację działań reklamowych. Reklamy przygotowywane przez Just dla Banku BPH zyskały także uznanie w środowisku konkurencji, które wiosną tego roku przyznało Bankowi BPH statuetkę Lamparta (Instytut Pentor) – za najskuteczniejsze kreowanie wizerunku marki w kampanii reklamowej.
Ponadto Just pracuje dla takich marek jak PZU, PZU Życie, Żywiec, Warka, VW, Amica, Mola, Tubądzin, Lotion 1000®, Imperial Tobacco Polska, Komfort, Allegro, Crunchips, PKP InterCity, Wienerberger oraz TVN Turbo i TVN Style.