Reklama telewizyjna w wiosennej promocji Onet.pl

Filmowy spot reklamowy VideoAd na stronie głównej najpopularniejszego polskiego portalu gwarantuje w ciągu jednego dnia odbiór reklamy telewizyjnej bądź kinowej przez setki tysięcy internautów. To możliwość realizacji kampanii o dużym zasięgu przy użyciu nowoczesnej i atrakcyjnej formy przekazu.

Każdy klient, który do końca marca 2005 roku zamówi w Onet.pl kampanię o wartości cennikowej powyżej 100 tysięcy złotych, otrzyma bezpłatnie 500 tysięcy emisji filmowego spotu reklamowego na stronie głównej portalu. Tę unikalną ofertę będzie można zrealizować do końca kalendarzowej wiosny, czyli do 22 czerwca b.r.

Promocja obejmuje dwa formaty emisji VideoAd – okno reklamowe w formacie 330 x 250 pikseli na stronie głównej Onet.pl lub Brandmark w formacie 336 x 280 pikseli.

Onet.pl oferuje nie tylko przestrzeń reklamową, ale także adaptację spotu na potrzeby emisji w internecie z wykorzystaniem opracowanej specjalnie do tego celu technologii. Spot może trwać do 30 sekund.

Jakość emitowanego filmu reklamowego jest dostosowana do jakości łącza internauty, co umożliwia płynne odtwarzanie filmu niezależnie od aktualnej szybkości łącza. Film może być emitowany w trzech różnych wersjach jakości strumienia wideo. W przypadku internautów posiadających najszybsze łącza jakość obrazu VideoAd nie odbiega od jakości obrazu telewizyjnego. Film reklamowy opatrzony jest w standardowe kontrolki umożliwiające internaucie zatrzymanie go w dowolnym momencie, wyciszenie dźwięku, powrót do początku oraz jego powtórzenie.

Reklamodawca ma także możliwość wkomponowania w VideoAd dodatkowych elementów graficznych lub tekstowych. Gotowy spot reklamowy jest dostosowany do dalszego wykorzystania, na przykład do umieszczenia na stronie WWW reklamodawcy.

Adres strony WWW: http://reklama.onet.pl/videad/videad.html