Reklama w Onet.pl: precyzyjna i globalna

Przy lokalizacji kampanii dla wszystkich pozostałych krajów jest możliwy wybór pożądanego regionu.

To idealna oferta dla tych reklamodawców, którzy chcą zaistnieć na rynkach zagranicznych. Pomaga w kreacji silnej, rozpoznawalnej marki, umożliwiając modyfikację strategii działania firmy z lokalnej na globalną.

Geolokalizacja jest narzędziem atrakcyjnym i przydatnym m.in. dla agencji i biur turystycznych, sieci hotelowych, linii lotniczych, operatorów telefonii komórkowej jak również dla wszystkich firm krajowych i zagranicznych zainteresowanych skutecznym i efektywnym sposobem dotarcia do Polonii na całym świecie.

Gwarantujemy skuteczność kampanii adresowanych do użytkowników portalu z dowolnego regionu świata. Niezwykła łatwość realizacji i precyzja kampanii geotargetowanych pozwala na znaczną redukcję kosztów. Nasza oferta jest unikalna; wraz z przygotowaną szeroką gamą najnowocześniejszych narzędzi reklamowych jak najlepiej przekonuje o wiodącej pozycji Onet.pl na bardzo konkurencyjnym, polskim rynku reklamy internetowej – stwierdził Rafał Zarzycki, szef projektu Onet.pl.