Reklama w wyszukiwarkach w wydaniu Adv.pl

Usługa ta oferowana jest przez wyodrębniony dział agencji o nazwie Weblocus, który zajmuje się pełną obsługą firm w zakresie reklamy w wyszukiwarkach. Misją działu jest osiąganie celów, jakie klienci stawiają przed swoimi serwisami internetowymi. W tym wypadku wykorzystywanymi do tego narzędziami są pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz kampanie reklamowe z użyciem płatnych odnośników (boksów i linków sponsorowanych). Takie całościowe podejście sprawia, że klient nie tylko jest bardziej widoczny w internecie, ale czerpie więcej korzyści z posiadania strony internetowej.

Niski koszt pozyskania wejścia potencjalnego klienta na serwis, skłania firmy do uwzględniania wyszukiwarek w działaniach promocyjnych w Internecie.
– mówi Sławomir Graczyk, specjalista z działu Weblocus. Wyodrębnienie naszego działu ze struktur Adv.pl oraz stworzenie odrębnego serwisu poświęconego tej usłudze, wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu tą formą promocji.
Informacje o samym pozycjonowaniu oraz działalności Weblocus prezentuje serwis www.weblocus.pl. Umożliwia on także zapoznanie się ze studiami przypadków firm oraz zamówienie rozmowy z konsultantem.

Do tej pory Weblocus zaufały takie firmy, jak m.in. Leroy Merlin, TETA, Wydawnictwo Murator, OPTIROC, oraz sklepy internetowe: Militaria.pl czy Acris.pl.