Reklamy Czteryczwarte najlepsze w bankowości

Jury konkursu na najlepszą reklamę finansową, organizowanego przez Gazetę Bankową, przyznało agencji Czteryczwarte nagrodę główną w kategorii „Telewizyjna reklama wizerunku instytucji finansowej” za reklamę mBanku „Nie musisz wierzyć reklamom” oraz wyróżnienie za reklamę BRE Banku „Usługi Private Banking” w kategorii „Prasowa i outdoorowa reklama wizerunku instytucji finansowej”.

Zwycięstwo w konkursie to wielki sukces zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów. I choć zawsze najważniejsze są wyniki sprzedaży, to jednak uznanie jury wiele dla nas znaczy. Przede wszystkim pokazuje, że wybierając to a nie inne rozwiązanie, dokonaliśmy właściwego wyboru. Na przykład w naszym spocie dla mBanku jurorzy docenili przewrotność przekazu i fakt, że pokazujemy kulisy reklamy. W przypadku reklamy private banking BRE Banku z pewnością spodobała się inteligentna forma reklamy usług dla bardzo wąskiej grupy docelowej. Widzimy na co dzień – nawet po spontanicznych reakcjach odbiorców – że nasze reklamy są zauważane. Teraz nasz sposób myślenia zwrócił także uwagę jury / Teraz nasza niekonwencjalna kreacja zwróciła także uwagę jury / i jest to dla nas prawdziwy powód do dumy – powiedziała Katarzyna Wysocka, Wiceprezes agencji Czteryczwarte.