Reklamy LINK4 w formie teledysków

6 marca LINK4 wystartował z drugą częścią nowej kampanii reklamowej promującej ubezpieczenia mieszkaniowe i turystyczne. Tym razem na YouTube prezentuje teledyski. Występują w nich, tak jak w spocie TV i reklamie radiowej, artyści znani z programów: X-Factor, Must Be The Music, czy Voice of Poland. Firma będzie promować teledyski na YouTube i liczy na ponad 200 tysięcy odsłon.


W teledyskach informujemy nie tylko o możliwości płacenia za ubezpieczenia LINK4 punktami Payback, ale także o tym, że każdy klient kupując polisę mieszkaniową lub turystyczną otrzyma pięć razy więcej punktów niż dotychczas. W ciągu roku obecności w programie Payback wystawiliśmy ponad 100 tysięcy polis z punktami. Widać, że to atrakcyjny benefit dla naszych klientów.” – mówi Marcin Niewiadomski, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Ubezpieczeń Indywidualnych w LINK4.

Ważnym elementem kampanii jest obecność w mediach społecznościowych. Daje nam to przestrzeń do komunikacji z klientami. Poświęcamy więc dużo uwagi Facebookowi oraz badamy potencjał Instagramu i Twittera. Na Instagramie założyliśmy profil link4friends, na którym opublikowaliśmy zdjęcia artystów z planu. Współpraca z artystami już na starcie zapewniła nam świetny ruch i wiele pozytywnych komentarzy.” –powiedziała Ania Pińkowska, Social Media Manager z Departamentu Business.


Link do kanału LINK4 z nowymi teledyskami na YouTube

W teledyskach LINK4 występują: Adam Michalski z SoundnGrace(Mam Talent), Kasia Moś(Must Be The Music), Mateusz Krautwurst (The Voice of Poland) oraz zespół The Chance (X Factor).

Kampania LINK4 jest obecna w stacjach telewizyjnych, radiowych, w Internecie, z dużym naciskiem na social media: Instagram, YouTube, Facebook. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brasil. Za media odpowiedzialne są domy mediowe Starcom i Sales&More, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Pirania Film. Reżyserem jest Bruce Parramore, reżyser między innymi filmu „Kochaj i tańcz” oraz serialu „Tancerze”. Za choreografię odpowiadał Kris Adamski a operatorem obrazu był Sebastian Miłaszewski. Aranżacje muzyczne przygotował DJ i producent muzyczny Mafia Mike.