Rekord platformy zakupowej goodie

Już 3 miliardy złotych wydali użytkownicy platformy goodie Banku Millennium. Usługa goodie cashback umożliwia oszczędzanie w trakcie zakupów. Klienci otrzymują zwrot części wydatków od każdej transakcji online wykonanej za pośrednictwem tej usługi.

Na początku lipca została przekroczona bariera 3 miliardów złotych wartości wszystkich transakcji zrealizowanych za pośrednictwem usługi goodie cashback. Narzędzie pomaga klientom m.in. w wyszukiwaniu okazji w trakcie zakupów w sieci i oferuje zwrot części wydatków w ramach usługi cashback. Z rozwiązania można skorzystać w aplikacji goodie na smartfony, poprzez stronę internetową www.goodie.pl, wtyczkę do przeglądarek, ale także w aplikacji mobilnej Banku Millennium dzięki usłudze „Zwroty za zakupy. goodie może się również pochwalić znaczącym wzrostem liczby aktywnych użytkowników. W maju wskaźnik wyniósł 45% r/r. Do sukcesu przyczynił się wzrost aktywności w kanałach bezpośrednich i partnerskich. Klienci goodie aktywnie korzystają również z Superofert, które pozwalają im zaoszczędzić kilkukrotnie więcej niż w standardowej ofercie. Superoferty są dostępne w ograniczonym czasie i oferują podwyższony cashback sięgający nawet 30% w wybranych sklepach.

Usługa goodie cashback obejmuje setki sklepów, wśród których można znaleźć zarówno marketplace’y, sklepy z odzieżą, elektroniką, drogerie, sklepy spożywcze oraz usługi. Wyjątkowo atrakcyjne bonusy (nawet do 30%) otrzymują nowi użytkownicy, którzy dopiero zaczynają przygodę z cashbackiem. Na platformie sprawdziły się również działania grywalizacyjne, w ramach których klienci otrzymują dodatkowe bonusy za wykonanie postawionych przed nimi celów.

Platforma ma ponad milion zarejestrowanych użytkowników, oferuje średnio ponad 1200 nowych promocji miesięcznie, a także agreguje gazetki promocyjne ponad 120 sieci handlowych. W ofercie goodie znajdują się również eKarty goodie, czyli przedpłacone karty płatnicze do wykorzystania w polskich sklepach internetowych i stacjonarnych. Cieszą się dużą popularnością jako profity dla pracowników, nagrody w loteriach, konkursach oraz w programach lojalnościowych.

Źródło: Bank Millennium