Rekordowe wyniki finansowe oraz rozwój oferty K2

WYNIKI FINANSOWE. W trzech kwartałach b.r. K2 wypracowała wynik finansowy EBITDA równy 438,345 złotych. Oznacza to wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o ponad 50% i stanowi najlepszy wynik w całej historii spółki.

Również zanotowane przychody w wysokości 3,841,320 złotych są wyższe o ponad 5% w stosunku do wyników osiągniętych po trzech kwartałach 2003 roku. Planowany wzrost przychodów po 9 miesiącach o 10% nie został zrealizowany z powodu przesunięcia fakturowania części zakończonych projektów na ostatni kwartał 2004 roku.

Zarząd K2 podtrzymuje prognozę całorocznego wzrostu przychodów o 10-15%, do poziomu 6,400,000 złotych.

NOWI I OBECNI KLIENCI. W pierwszych trzech kwartałach b.r. roku, K2 kontynuowała współpracę z dotychczasowymi kluczowymi klientami agencji. Szczególnie ważne było ukończenie prac nad serwisami internetowymi dla: AIG TFI, Link4 i Peugeot oraz realizacja międzynarodowego projektu dla URSA, obejmującego swym zakresem aż 11 krajów.

Intensywne działania rozwojowe zaowocowały również pozyskaniem zleceń od m.in. tak znanych marek jak: Coca-Cola, PZU Życie, Discovery, BGŻ, Skandia oraz MultiBank.

ROZSZERZONA OFERTA USŁUGOWA. Ponoszone w ostatnich miesiącach znaczne inwestycje w infrastrukturę i oprogramowanie pozwoliły na rozwinięcie technologicznej oferty K2. Nowa usługa hostingowa – K2 Managed Hosting, obejmuje najwyższej jakości pasmo, dzierżawę infrastruktury, udostępnianie oprogramowania w modelu ASP (Application Service Providing) oraz zapewnienie gwarancji niezawodności aplikacji i serwisów internetowych.

Rozbudowana infrastruktura technologiczna stanie się już w najbliższych miesiącach podstawą do wprowadzania do oferty K2 kolejnych nowych usług. Aktualnie zacieśniana jest współpraca z partnerami technologicznymi (RedDot Solutions, ATM S.A., IBM) oraz trwają prace wewnętrzne nad nowymi rozwiązaniami.

ORGANIZACJA. W minionym kwartale doszło do zmian w strukturze organizacyjnej K2.

Dotychczasowy Dyrektor Marketingu, Grzegorz Kurowski objął stanowisko Dyrektora Konsultingu i Rozwoju, wiążące się z odpowiedzialnością za rozwój nowych produktów i usług K2, rozszerzanie współpracy z klientami agencji oraz komunikację spółki.

Działaniami PR oraz promocją K2 zajmie się Grzegorz Mazurek, dotychczas pracujący w agencji na stanowisku Kierownika Projektu.

Funkcję Dyrektora E-commerce, odpowiedzialnego za rozwiązania z zakresu handlu elektronicznego objął Tomasz Łukaszczyk, który przed dołączeniem do zespołu K2 pracował przez ponad 6 lat w portalu Onet.pl, m.in. współtworząc i zarządzając Pasażem Onet.pl – największym centrum e-commerce w Polsce.

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA. W minionym kwartale K2 odnotowała kolejne sukcesy na polu kreacji. We wrześniu b.r., mikrowitryna internetowa „Modna Nokia” została nominowana do nagrody w międzynarodowym konkursie Cresta International Advertising Awards. Miesiąc później, witryna „Peugeot 407 – znów warto rozmawiać o samochodach”, uhonorowana została brązową statuetką na międzynarodowym konkursie Golden Drum Awards. Witryna ta uzyskała również szereg nagród i wyróżnień na prestiżowych witrynach webdesignerskich, m.in. ITA Featured Site Award, NewPick czy 4EFX Alternative Design.