RemaDays 2006

Został już ustalony i opublikowany plan kongresu, który w tym roku dotyczyć będzie głównie analizy branży marketingowej i reklamowej. W każdym dniu zostanie poruszony inny temat związany z nowoczesnymi rozwiązaniami w działaniach marketingowych: przedstawienie sytuacji na rynku polskim i niemieckim, marketingu w hotelarstwie oraz marketing związany z internetem.

Gościem specjalnym będzie Pan Thorsten Luetzler, który jest szefem sekcji międzynarodowej Niemieckiego Stowarzyszenia Public Relations (DPRG – Deutsche Public Relations Gesellschaft) oraz managerem ds. komunikacji w koncernie Bayer AG.

Poza kongresem zobaczyć będzie można część wystawienniczą podzieloną na 3 sektory i są to: Profesjonalny Salon Upominków Reklamowych – prezentacja około 150 największych dostawców upominków reklamowych z kraju i zagranicy. Dni Otwarte Marketingu i Komunikacji wraz z Kongresem oraz Specjalistyczne Targi Urządzeń i Usług w Reklamie prezentujące systemy wystawiennicze, materiały oraz maszyny do produkcji reklam, pos-y, banki zdjęć, reklamę wizualną oraz druk cyfrowy.