Revolut chce się mocniej pokazywać w Polsce

Revolut stawia na mocniejszą rozpoznawalność marki w Polsce i zatrudnia PR menedżera odpowiedzialnego za nadwiślański rynek. Polska jest trzecim krajem w Europie z największą liczbą klientów fintechu.

Revolut

Do zespołu Revolut, innowacyjnej spółki z branży fintech, dołączył Stefan Bogucki. Jako PR & Community Manager będzie odpowiedzialny za działania komunikacyjne firmy w Polsce. Firma rozwija swoje zdolności komunikacyjne także na innych rynkach. Obecnie poszukuje PR menadżerów zarówno w krajach europejskich (m.in. Niemcy, Czechy, Grecja), jak i azjatyckich (Japonia).

Stefan Bogucki posiada ponad 11 lat doświadczenia w komunikacji na rzecz spółek z sektora finansów, usług profesjonalnych i nowych technologii. Zanim dołączył do zespołu Revolut przez 5 lat był konsultantem PR w Partner of Promotion, a następnie 5 lat w polskim biurze Grayling. Ostatnie 2 lata jako Senior Associate doradzał klientom Hill+Knowlton Strategies Poland.

– Zgodnie z europejską strategią Revolut pozycja country menedżera jest wzmacniana w Polsce przez PR & community menadżera. Cieszę się, że tą osobą będzie Stefan, który dołączył do nas od czerwca. Również w innych krajach firma stawia na doświadczonych PR-owców ze znajomością branży nowych technologii i finansów. To ważna funkcja w kraju takim jak Polska, gdzie zatrudniamy już blisko 200 osób i obsługujemy ponad 100 000 klientów – powiedział Karol Sadaj, Country Manager Revolut w Polsce.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Revolut zwiększył liczbę klientów o ponad 300%, do przeszło 2 milionów, utrzymując tym samym pozycję najszybciej rozwijającej się spółki fintech w Europie. Z danych firmy wynika, że liczba transakcji wykonywanych przez klientów sięga 100 milionów miesięcznie, a ich wartość przekracza 2 miliardy dolarów. W Polsce liczba klientów przekroczyła już 100 000 i szybko rośnie.

Revolut potwierdził, że największą społeczność klientów posiada w Wielkiej Brytanii, około 900 000 osób, drugim i trzecim największym rynkiem dla firmy są Francja i Polska.

Fintech do tej pory obecny wyłącznie w Europie planuje w najbliższych miesiącach wejść na rynek amerykański, a także do Kanady, Singapuru, Hong Kongu, Australii i Nowej Zelandii. Kolejnymi krajami mogą być Brazylia i Indie.