Revolut poszerza aplikację o funkcję komunikatora. Klienci w Europie (UK, EEA) mogą przesyłać między sobą wiadomości, gify i naklejki gdy proszą o szybki przelew, lub wysyłają sobie pieniądze.
W badaniu Revolut Money Report z października b.r. 70% zapytanych Polaków przyznało, że mówienie o pieniądzach sprawia im trudności. Nowa funkcja czatu w aplikacji ma spowodować, że rozmowy o finansach przestaną być ulotne i niezręczne, będą zapisane wszystkie w jednym miejscu.
By skorzystać z funkcji, wystarczy, że klienci wejdą w zakładkę Przelewy w aplikacji Revolut. Okienko czatu otworzy się niezwłocznie po wybraniu jednej z osób na liście kontaktów. Czat jest integralnym elementem usługi Przelewy, nie ma więc potrzeby otwierać żadnych dodatkowych okienek.
Wysyłanie wiadomości na czacie jest proste – po wpisaniu wiadomości i dotknięciu ikonki niebieskiej strzałki, wiadomość jest wysyłana. W tym samym momencie odbiorca otrzymuje na swoim telefonie powiadomienie o nowej wiadomości.
Funkcja jest zaprojektowana przede wszystkim z myślą o bezpieczeństwie klientów, dlatego wszystkie wiadomości na czacie są szyfrowane. Klienci, jeśli nie chcą używać funkcji czatu, mogą łatwo dezaktywować ją w ustawieniach, w sekcji Prywatność. Ponadto, mogą zablokować w funkcji czatu innych klientów. Funkcja czatu nie jest obecnie dostępna dla klientów aplikacji dla dzieci (Revolut<18). Czat może być używany wyłącznie pomiędzy klientami Revolut z krajów UE (EEA) lub Wielkiej Brytanii, którzy posiadają swoje numery telefonów i historię transakcji.
Klienci, by skorzystać z funkcji czatu, muszą zaktualizować aplikację Revolut co najmniej do wersji 8.72 (na iOS lub Android).
Źródło: Revolut