W aplikacji Revolut dla firm pojawiła się nowa opcja – faktury. Użytkownicy mogą teraz tworzyć i wystawiać tego typu dokumenty bezpośrednio z konta Revolut Business.
Faktury mogą być opatrzone spersonalizowaną wiadomością i pobrane w łatwy sposób jako PDF. Odbiorcy mogą natomiast dokonać płatności za dokument za pomocą jednej z trzech dostępnych metod – kartą, przelewem lub Apple Pay. Nowa funkcjonalność pozwala też śledzić aktualny stan faktury, od utworzenia do realizacji, przy pomocy automatycznie wysyłanych powiadomień.
Jak skorzystać z usługi?
- Należy wejść do sekcji Rynek (Marketplace) w aplikacji Revolut Business i wybrać Faktury (Invoices)
- Następnie kliknąć Nowa faktura (New Invoice), wypełnić brakującymi danymi i wybrać Wyślij (Send)
- Klient otrzymuje fakturę i może zapłacić przy pomocy jednej z trzech metod płatności
Jak czytamy w komunikacie prasowym, nowa opcja została wprowadzona na prośbę klientów. – Klienci firmowi pytali nas o usługę do fakturowania, która oszczędzi im czas, ograniczy prace administracyjno – biurowe i ułatwi prowadzenie biznesu – powiedział Thibaut Genevrier, szef produktu w Revolut Business Acquiring. – Chcemy by klienci uzyskiwali więcej korzyści ze swoich kont firmowych. Dzięki Fakturom (Invoices), mogą teraz zarządzać całym procesem w jednym miejscu, od fakturowania, przez akceptację płatności, po uzgodnienie stanu wzajemnych rozliczeń z kontrahentami – dodał.
Revolut dla firm pozwala na tworzenie firmowych kont wielowalutowych, generowanie wirtualnych i fizycznych kart firmowych, transfery pieniężne za granicę z pominięciem kosztów przewalutowań oraz integrację poprzez API z wieloma usługami biznesowymi, takimi jak Xero, Zapier, FreeAgent i Slack.
Revolut dla firm powstał w roku 2017. Z usługi korzysta dziś w Europie ponad 500.000 klientów biznesowych. W Polsce z Revolut for Business korzysta ponad 10.000 firm. Ofertę dla biznesu wspiera i rozwija w Krakowie 150 specjalistów, w tym kilkunastu developerów.
WB/Revolut