Revolut lokalizuje swoje usługi poza Wielką Brytanią. Polska jest pierwszym rynkiem gdzie firma wprowadza lokalny język do obsługi klienta – czat w aplikacji w języku polskim. Fintech oferuje już także karty i konta, które są rozpoznawane jako polskie – ułatwi to zasilanie ich przelewami bankowymi i uprości wypłaty z bankomatów. Revolut ogłosił w zeszłym tygodniu, że uzyskał europejską licencję bankową. Fintech ma już w Polsce 280 000 klientów.
“Polska jest jednym z najważniejszych rynków dla Revolut i chcemy by nasi użytkownicy realizowali transakcje w najprostszy możliwy sposób. Dzięki karcie i kontu, które są rozpoznawane jako polskie, łatwiej wypłacimy pieniądze, zapłacimy kartą oraz ustawimy stały przelew z banku lub od pracodawcy” – mówi Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce.
Revolut stanie się również bardziej dostępny dla osób, które nie posługują się językiem angielskim. Będą one mogły skorzystać z supportu w języku polskim na czacie w aplikacji. To naturalny krok z uwagi na fakt, że w naszym centrum usług w Krakowie pracuje większość spośród 600 pracowników firmy. Obecnie już ponad 350 osób” – dodaje.
Fintech lokalizując usługi w Polsce odpowiada na głosy użytkowników, którzy chcieli w łatwy sposób przelewać swoje pensje na konto w Revolut oraz klientów, którzy mieli trudność w komunikowaniu się na czacie w języku angielskim. Teraz te bariery zostały wyeliminowane. Konto ma polskie numery, wydawana karta Mastercard rozpoznawana jest jako polska, a na pytania na czacie czekają polskojęzyczni konsultanci.
Revolut otrzymał europejską licencję bankową. Choć na dziś, z perspektywy polskiego użytkownika, nie oznacza to zmian, otwiera drogę do wprowadzenia nowych usług w przyszłości – pożyczek, inwestycji, depozytów – chronionych do kwoty 100 000 EUR w ramach europejskiego systemu gwarancji depozytów. Paszportowanie licencji na europejskie rynki może potrwać wiele miesięcy, ale prace nad tym już trwają.
“Rok 2018 rozpoczęliśmy na polskim rynku z grupą 30 tysięcy klientów. Obecnie społeczność użytkowników Revolut liczy ponad 280 tysięcy osób. Dziękujemy naszym klientom w Polsce za rekomendacje, wzajemną pomoc i zaufanie. Zrobimy co w naszej mocy by w dalszym ciągu rozwijać aplikację, usprawniać support, wprowadzać nowe produkty i lokalizować je pod kątem polskiego rynku“ – mówi Karol Sadaj.
Do końca Świąt Bożego Narodzenia trwa przedłużona promocja na darmowe karty i bezpłatną wysyłkę Revolut. Skorzystało z niej już w Polsce przeszło 30 000 osób. Promocja dotyczy standardowej karty Revolut, kończy się 25 grudnia o północy czasu GMT.
Źródło: Revolut