Rewelacyjne wyniki Universum

Wynik ten rzeczywiście jest rewelacyjny. Tym bardziej, że pierwsze miesiące roku uważane są za najsłabsze „outdoorowo”. To też dowodzi, że realizowana przez nas strategia jest słuszna – powiedział Marek Nowaczyk, członek zarządu Universum.

W kwietniu Universum osiągnął rekordowe, 100.% obłożenie swojej sieci. Na nośnikach należących do spółki reklamowane są obecnie m.in. takie marki jak: Cadillac, Dziennik, German Wings, Lee, Nissan, Orange, Peroni, Reserved, Tally Weijl, Tyskie.

Konsekwentnie umacniamy pozycję lidera na rynku wielkiego formatu. Myślę że prognoza na 2006 rok zakładająca podwojenie zeszłorocznych wyników i uzyskanie 20 mln zł przychodu jest jeszcze bardziej realna
– dodał Marek Nowaczyk.

Pozyskane przez Universum w pierwszym kwartale środki mają być przeznaczone na rozwój sieci oraz nowe produkty. Fundusze skierowane na inwestycje generowane są wyłącznie z własnych zasobów spółki. Sukces Universum Promotion Group jest zasługą trzech prężnie działających menadżerów – Marcina Jeża, Artura Karwowskiego i Marka Nowaczyka, którzy obecnie są członkami zarządu firmy. Wszyscy w branży reklamowej działają od przeszło 10 lat. Universum powstało 7 lat temu.