W startującej kampanii zagraniczni artyści pozdrawiają słuchaczy RMF FM po polsku. Nagrania zostały zarejestrowane podczas specjalnych sesji nagraniowych. Na antenie radia kampanię inauguruje weekend z gwiazdami – gośćmi programu będą Celin Dion, Carlos Santana oraz Shakira.
Spoty telewizyjne wyemitują TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN7, Tele 5, TV Puls i stacje satelitarno-kablowe z sieci At Media. Reklamy pojawią się w ponad 40 tytułach prasowych o największym zasięgu; między innymi – w tygodnikach opinii (Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój), magazynach kobiecych: (Twój Styl, Glamour, Elle, Claudia, Olivia, Pani Domu), czasopismach dla mężczyzn (Playboy, CKM), oraz tv quidy (Tele Tydzień, Tele Świat, To&Owo). Silnej obecności prasowej towarzyszyć będzie ekspozycja outdoorowa, kampania kinowa oraz internetowa. Działania promocyjne zaplanowane są do końca roku. Kreacja i planowanie mediów obecnej kampanii są realizowane przez agencję reklamową ART FM, a zakup czasu antenowego w TV dom mediowy MindShare Polska.
Spoty telewizyjne oraz wizerunki gwiazd można także zobaczyć na stronach internetowych radia RMF FM www.rmf.fm.