Robeco rozpoczyna niekonwencjonalną kampanię reklamową w Zakopanem

Kampania nawiązuje do tematyki narciarskiej. Jej celem jest zainteresowanie funduszami Robeco jak najszerszej grupy ludzi poszukujących nowoczesnych i innowacyjnych form inwestowania.

Reklama Robeco będzie widoczna na wyciągu przy Szymoszkowej, prowadzącym na Gubałówkę, na bilboardach, bramkach wejściowych oraz słupach wyciągu. Dodatkowo na zakopiańskich Krupówkach odbędzie się cykl animacji ambientowych – przy bramach z logo i specjalnych rulonach z wizualizacjami 100 złotowych banknotów z banderolami z logo Robeco, hostessy będą rozdawały materiały informacyjne o Robeco oraz kawę w obrandowanych kubeczkach.

Dodatkowym wsparciem jest reklama wizerunkowa w miesięczniku Forbes, która nawiązuje do tematyki narciarskiej.

Kampania w Polsce jest częścią europejskiej kampanii wizerunkowej Robeco, która potrwa do końca kwietnia.

– Kampania w Polsce jest częścią kampanii reklamowej Robeco, która dotarła już do ponad 26 milionów osób w Europie. Jej motywem przewodnim jest podkreślenie, że Robeco oferuje innowacyjne produkty, pozwalając na nowoczesne i efektywne inwestowanie nadwyżek finansowych. Niestandardowa kreacja powinna przekonać do zagranicznych funduszy jako alternatywy przy dywersyfikacji portfela inwestycyjnego – mówi Andrzej Cytrycki, Marketing & PR Manager Robeco Poland.

Autorem kreatywnym europejskiej kampanii reklamowej jest firma Proximity. Media Mountain odpowiada za wizualizacje w okolicach wyciągu na Szymoszkowej (billboard i barierki przed wejściem na wyciąg oraz wizualizacje na słupach wyciągu), natomiast za akcję ambientową na Krupówkach w Zakopanem odpowiedzialna jest CAM Media.