Serdecznie zapraszamy na warsztaty „ROI w social media marketingu”, które odbędą się 11-12 października 2012 r, w Warszawie. Podczas tego spotkania dowiedzą się Państwo jakich efektów z inwestycji w określone działania marketingowe można spodziewać się w przyszłości. Inwestując pieniądze w kampanię reklamową, oczekujemy zwykle odzyskania tej kwoty oraz osiągnięcia dużych zysków.
Dzięki ROI możemy monitorować inwestycję w reklamę w porównaniu do zysków jakie one przynoszą i wybierać te reklamy, które dają nam większe korzyści biznesowe.
Zaproszeni Eksperci z Praktycy.pl, Polkomtela,Metamarketing.eu, NewsPoint oraz Socializerpodzielą się swoją wiedzą na temat rozwiązań ułatwiających pomiar działań marketingowych, powiedzą o wyzwaniach oraz jakie są najczęstsze problemy związane z mierzeniem komunikacji i jak sobie z nimi radzić.
Podczas praktycznych warsztatów dowiedzą się Państwo m.in.:
- jak efektywnie dotrzeć do zdefiniowanych grup docelowych
- jak dobierać wskaźniki efektywności przy planowaniu działań social media marketingowych
- w jaki sposób mierzyć nowe trendy i mody w marketingu mediów społecznościowych
Organizator: Nowoczesna Firma S.A.
Kontakt: marcin.piotrowski@nf.pl, tel.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem warsztatów:
www.wydarzenia.nf.pl