Rok studia multimedialnego w Citi Handlowy – bank wchodzi na YouTube

Minął rok odkąd Citi Handlowy jako jeden z pierwszych banków na rynku uruchomił własne studio multimedialne, przeznaczone do realizacji produkcji filmowych adresowanych do dziennikarzy, klientów i pracowników, dostosowane do realizacji połączeń „na żywo” z biznesową telewizją.

Teraz produkcje ze studia Citi Handlowy – komentarze ekonomistów, wypowiedzi ekspertów na bieżące tematy finansowewraz z video poradnikami dla klientów – dziennikarze i klienci banku śledzić będą mogli na kanale Citi Handlowy w serwisie YouTube.com

– W ostatnim roku znacząco zwiększyliśmy wykorzystanie materiałów video w komunikacji z pracownikami, klientami i mediami. Jest to zgodne z tendencjami zachodzącymi w mediach. Pozostaje też spójne z realizowaną od ponad roku strategią banku, w której innowacyjność odgrywa kluczową rolę – tłumaczy Paweł Zegarłowicz, Dyrektor Biura Prasowego Citi Handlowy. Wraz z rozwojem internetu, obserwujemy coraz większą popularność i pozytywny odbiór produkcji z naszego Studia. Z mojej perspektywy tego typu filmy stają się już standardem w komunikacji z mediami. Stają się jednym z podstawowych narzędzi w codziennej pracy Biur Prasowych. Komunikację tę doskonale uzupełnia kanał Citi Handlowy, który dziś otworzyliśmy. Obok materiałów czysto promocyjnych będzie tam można także znaleźć materiały eksperckie i edukacyjne.

18 października Citi Handlowy uruchomił swój własny kanał w serwisie YouTube, skupiającą jedną z największych na świecie internetową społeczność video. Kanał dostępny jest pod adresem www.youtube.pl/citihandlowy i można na nim oglądać nie tylko materiały promocyjne – takie jak reklamy banku – ale także komentarze ekspertów bankowych, przemówienia ze spotkań z mediami i klientami, materiały poradnikowe. Jedną z playlist na kanale Citi Handlowy stanowi „Flesz makroekonomiczny” przygotowywany w studiu Citi Handlowy przez zespół głównego ekonomisty banku, Piotra Kalisza. Dzięki kanałowi Citi Handlowy w serwisie YouTube tak dziennikarze jak i klienci banku śledzić też będą mogli kluczowe momenty dla rozwoju banku.

Dotychczas studio Citi Handlowy wyprodukowało ponad 70 materiałów video. Ponad 100 minut filmowych komentarzy. Przed kamerami banku stanęło niemal 100 ekspertów bankowych. Ponad 50 razy ze studia bankowego komentowali oni na żywo dla TVN CNBC najgorętsze tematy ekonomiczne dnia. Teraz większość tych produkcji dziennikarze i klienci poznawać będą mogli na bieżąco śledząc kanał Citi Handlowy na YouTube.com.

Więcej na www.youtube.com/citihandlowy.

Źródło: Citi Handlowy