Rola public relations i reklamy we współczesnym marketingu

Prelekcję poprowadzi Norbert Kilen, dyrektor strategiczny firmy doradczej On Board PR specjalizującej się w komunikacji marketingowej. Tematyką wykładu prowadzonego w ramach Targów Wydawnictw Ekonomicznych będą najpoważniejsze problemy, z jakimi boryka się współczesna reklama i wskazanie strategicznej roli, którą w nowoczesnym marketingu może pełnić public relations. Prelekcja zostanie poprowadzona w oparciu o studium przypadku sukcesu marek prezentowanych w wydanej przez PWE książce „Upadek reklamy i wzlot PR” z rynków zagranicznych i Polski.

Spotkanie przeznaczone jest zarówno dla osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem, reklamą i public relations jak i studentów kierunków związanych z zarządzaniem i marketingiem, menadżerów.

On Board Public Relations (www.onboard.pl) jest jedną z czołowych firm doradztwa PR w Polsce. Firma jest patronem polskiego wydania.książki Ala i Laury Ries „Upadek reklamy i wzlot public relations”. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem nagrody IPRA Golden World Award 2003. Firma doradza w zakresie komunikacji korporacyjnej, zarządzania wizerunkiem marek, zarządzania kryzysem. Do grona klientów firmy należą m.in. US Pharmacia, Obi – Markety, PTK Centertel, Zibi, Adamed.

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne – wydawca książki Ala i Laury Ries „Upadek reklamy i wzlot public relations” – to wiodący edytor publikacji ekonomicznych na polskim rynku. Działa od 1949 r. oferując książki z dziedzin takich jak: ekonomia, zarządzanie, marketing, finanse, prawo, statystyka. Publikacje PWE są adresowane do środowisk akademickich i kadry menedżerskiej.