Rola sponsoringu i działań prospołecznych w budowaniu reputacji marki na PremiumBrand 2007

Marka to fascynujące, niejednoznaczne zjawisko. Może dlatego nie tak łatwo ją stworzyć i pielęgnować? Ale na pewno tym bardziej warto o niej rozmawiać i próbować rozpoznać rządzące nią mechanizmy.

W trakcie konferencji Premium Brand 2007, Sebastian Łuczak poruszy temat społecznego zaangażowania podejmowanego przez firmy. Opowie o tym jak działania społeczne wpływają na reputację marki. – Podczas mojego wystąpienia postaram się odpowiedzieć także na pytania: Czy markom podejmującym działania prospołeczne konsumenci bardziej wierzą? Czy oprócz sympatii obdarzają je także większym zaufaniem? Czy to ma jakikolwiek wpływ na biznes? A jeśli tak, to na czym polegają te mechanizmy? Jak je wykorzystać, żeby pracowały na korzyść marki? – mówi Sebastian Łuczak, członek Zarządu PSPR.

Konferencja PremiumBrand 2007 „Efektywne zarządzanie reputacją marki” odbędzie się 31 maja w Hotelu Intercontinental w Warszawie. Oprócz wykładów przeprowadzonych przez wybitnych specjalistów w dziedzinie biznesu i marketingu podczas konferencji odbędą się także debata oksfordzka i dyskusje panelowe. Wśród wielu zaproszonych prelegentów są: Ojciec Maciej Zięba (Zakon Dominikanów), Paweł Trochimiuk (Związek Firm Public Relations, Partners of Promotion) i Mateusz Galica (TNS OBOP).