Romans sezonu w Pizza Hut

Z myślą o miłośnikach włoskiej kuchni, Pizza Hut przygotowała nową, specjalną Pizzę Lasagna, czyli połączenie dwóch włoskich specjalności – pizzy i lasagni w jednym sycącym daniu. Pizza Lasagna to kremowy sos z kawałkami wołowiny i pomidorów zapieczony pod aromatyczną mozarellą. Całość podana na puszystym cieście z akcentem parmezanu, nutką czosnku i listkami bazylii. Pizza Lasagna będzie dostępna w restauracjach Pizza Hut z salą kelnerską, w ofercie na wynos oraz w dostawie do domu w atrakcyjnej cenie – 19,90 PLN.

Celem najnowszej promocji jest podniesienie wartości transakcji i podkreślenie innowacyjności restauracji Pizza Hut poprzez wzbogacenie i urozmaicenie menu, a także zaskakujące połączenia smaków. Dodatkowo promocja ma na celu wzbudzić zainteresowanie nietypowym produktem i skłonić klientów do jego zamówienia. Prowokacyjne hasło kampanii „Czas skonsumować związek …” ma wspomóc ten proces.

Najnowsza promocja jest odpowiedzią na wzrastające zapotrzebowanie naszych klientów, poszukujących w menu nowych i ciekawych doznań smakowych. Nowa Pizza Lasagna powinna zadowolić ich oczekiwania. – powiedziała Grażyna Karwacka, Marketing Manager Pizza Hut.

Nowa oferta będzie wsparta 4-tygodniową radiową kampanią reklamową. 30-sekundowe spoty będzie można usłyszeć w radiu ESKA, Radiu Planeta na Śląsku i Radiu Alex w Zakopanym. Informacje o Pizza Lasagna pojawią się również na bilbordach oraz w Internecie. Dodatkowo, w kampanii wykorzystane będą takie materiały POS jak bannery, table standy, plakaty czy wkładki do menu umieszczone wewnątrz restauracji Pizza Hut. Kreacja, za którą odpowiedzialna jest agencja Red8 utrzymana została w filmowej konwencji. Zarówno materiały POS, bilbordy jak i spot radiowy przypominają reklamy filmów, w których główne role grają pizza i lasagna.

Koncepcję najnowszej kampanii promocyjnej opracowała firma Synergy Marketing Partners. Kreację przygotowała agencja Red8. Promocja zakończy się 3 lipca 2006 roku.