Ronson Development w nowej odsłonie

Ronson Development zdecydował się odświeżyć  swój wizerunek. Spółka ma nowe logo, stronę internetową, wszelkie dokumenty firmowe, a także aranżację biur sprzedaży w poszczególnych inwestycjach. Jest to odpowiedź na oczekiwania rynku oraz zapowiedź wejścia w nowe dziesięciolecie działalności na polskim rynku nieruchomości.

Nowa identyfikacja wizualna Rosnon utrzymana jest w podobnym charakterze do poprzedniej ze względu na dobrą rozpoznawalność marki. Rebranding dodał jednak obliczu firmy świeżości, zachowując przy tym charakter marki Ronson. Nowe logo zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odzwierciedlać dynamiczny rozwój firmy na polskim rynku nieruchomości mieszkaniowych.
 

             Logo przed zmianą                                                  Nowe logo

                                 

-Zdecydowaliśmy się na odświeżenie wizerunku naszej firmy, ponieważ  chcemy dostosować się do zmieniającego rynku. Nowe logo symbolizuję dynamikę zmian i nowoczesność. Wykorzystane przez nas kolory – czarny, biały i czerwony podkreślają wyrazistość Ronson i naszą silną pozycję rynkową– komentuje Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development. –Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej to także zapowiedź wejścia w drugie 10-lecie działalności spółki na polskim rynku. Nastąpi to już w przyszłym roku. Chcemy nie tylko kontynuować dotychczasowe osiągnięcia, ale nadać im jeszcze większej dynamiki – dodaje.

Nowa identyfikacja wizualna Ronsona już niejednokrotnie została doceniona na wydarzeniach branżowych. Podczas XIII edycji Targów mieszkań, domów i wyposażenia w Warszawie, w październiku br. firmowy stand zajął I miejsce w plebiscycie „Przyjazny Wystawca”. Natomiast na ostatnich Poznańskich Targach Mieszkaniowych w dniach 17-18 października, Ronson Development otrzymał pierwszą nagrodę za najładniejsze stoisko.

Więcej o Ronson Development:

Ronson Development to doświadczona, dynamicznie rozwijająca się spółka deweloperska realizująca projekty mieszkaniowe w Polsce, obecna na rynku od 2000 roku. Spółka selektywnie rozszerza swój zasięg geograficzny na większe miasta Polski.

Spółka koncentruje swoje działania głównie na rynku warszawskim. Realizuje jednak strategię ekspansji geograficznej w kolejnych miastach. Rosnon zrealizował już projekt Galileo w Poznaniu. Planuje rozpoczęcie inwestycji we Wrocławiu i Szczecinie. Jednocześnie spółka pozostaje aktywna na rynku aglomeracji warszawskiej.

Więcej informacji na www.ronson.pl 

Źródło: NBS Public Relations Sp. z o.o.