Ronson: oferta dla rodzin w projekcie Gemini

Z myślą o dzieciach i ich rodzicach, którzy zamieszkają na osiedlu Gemini, Ronson przygotował nowe udogodnienia i rozwiązania. Na terenie projektu powstanie m.in. kolorowy i przestronny plac zabaw dla dzieci, klub malucha, a bezpieczeństwo najmłodszych mieszkańców ma zapewnić specjalny monitoring. 

Ronson realizując strategię sprzedaży dla mieszczącego się na warszawskim Ursynowie projektu Gemini, zdecydował o wprowadzeniu nowych udogodnień dla rodzin, które coraz liczniej decydują się zamieszkać na osiedlu. – W pobliżu mieszkańcy znajdą przedszkola i szkoły, supermarkety, przychodnie, 
a także kina i restauracje. Inwestycja znajduje się ponadto w bardzo dobrym punkcie komunikacyjnym Warszawy. Korzystając z metra łatwo dostać się do centrum – mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson. – Zdecydowaliśmy się jednak mieszkańcom Gemini – przede wszystkim tym najmłodszym – zaoferować dodatkowe rozwiązania. – dodaje. 

Spółka rozpoczęła budowę przestronnego placu zabaw, który zostanie wyposażony w wiele atrakcji dla dzieci. Wkrótce powstanie również klub malucha, dostępny jedynie dla mieszkańców osiedla, z wejściem od strony placu zabaw, gdzie rodzice będą mogli pozostawić swoje pociechy pod opieką wykwalifikowanej osoby. Dodatkowo z myślą o podniesieniu poziomu bezpieczeństwa dla rodzin, które zdecydują się na zakup 3-pokojowych lub większych mieszkań, przewidywany jest monitoring placu zabaw oraz klubu maluchu. Dzięki temu rodzice będą mogli efektywnie korzystać z wolnego czasu, mając jednocześnie swoje maluchy pod stałą kontrolą.  

Do tej pory Ronson sprzedał już 64 ze 151 lokali oferowanych w inwestycji Gemini. Wzrost zainteresowania mieszkaniami spowodował, iż Spółka zastanawia się nad zmianą strategii cenowej. W połowie listopada ceny mieszkań w Gemini mogą nieznacznie wzrosnąć. Spółka oczekuje jednak, że aktualne, wysokie tempo sprzedaży zostanie utrzymane lub nawet wzrośnie, biorąc pod uwagę stan zaawansowania inwestycji i atrakcyjną lokalizację.

Źródło: NBS Public Relations Sp. z o.o.