Rośnie popularność publikacji w wersjach elektronicznych

Wydawcy, spełniając oczekiwania czytelników, coraz częściej tworzą elektroniczne wersje swoich publikacji. Swoje cyfrowe odpowiedniki mają już nie tylko pisma kolorowe czy branżowe, ale także publikacje fachowe. Standardem staje się również wydawanie tytułów przeznaczonych tylko do odczytu elektronicznego mających zapewnić odbiorcom łatwość i wygodę w dostępie do informacji.

Jedną z firm, która odniosła sukces na rynku publikacji elektronicznych, jest Wydawnictwo Wiedza i Praktyka. Czytelnicy wydawnictwa mają możliwość wyboru dowolnej liczby spośród 53 bezpłatnych, cyklicznych e-letterów. Są w śród nich zarówno tytuły dla prawników, księgowych, specjalistów ds. BHP, informatyków, jak i podatników prowadzących firmy i przedsiębiorstwa.

O popularności publikacji elektronicznych niech świadczy fakt, że w sierpniu wydawnictwo odnotowało ponad 300 tysięcy odbiorców tych publikacji.

Jak wynika z analiz Wydawnictwa Wiedza i Praktyka, największym zainteresowaniem czytelników cieszą się e-lettery o tematyce finansowo-księgowej – e-letter Portalu FK, a także publikacje o tematyce komputerowej: „Poradnik Komputerowy” oraz „Excel w praktyce”. Analitycy wydawnictwa zapowiadają rosnącą popularność tej formy publikacji.