Rośnie zapotrzebowanie na pożyczki pozabankowe

Dobre wyniki spółki Profi Credit Poland za 2013 r. pokazują, że zapotrzebowanie na średnio i długoterminowe pożyczki pozabankowe jest w Polsce wysokie i stale rośnie. W okresie ujętym w raporcie okresowym spółka udzieliła pożyczek o łącznej wartości 424 mln. zł. Wynik oznacza wzrost wartości udzielonych pożyczek o 52% w stosunku do 2012 r. Odnotowano również wyraźny wzrost liczby podpisanych umów.


Firma Profi Credit Poland – jedna z największych instytucji finansowych oferujących średnio i długoterminowe pożyczki pozabankowe w Polsce – przedstawiła wyniki za 2013 r. Spółka odnotowała wysoki wzrost sprzedaży produktów finansowych. Łączna wartość pożyczek udzielonych przez Profi Credit Poland w 2013 r. wyniosła 424 mln zł – o 145 mln zł więcej niż w 2012 r. i aż o 248 mln zł więcej niż w roku 2011. Liczba podpisanych w 2013 r. umów wyniosła natomiast 40 763, co oznacza wzrost na poziomie 26% w porównaniu z poprzednim rokiem. Nie odnotowano zwiększenia stopy tzw. „złych pożyczek”, tj. takich, które nie są przez klientów spłacane. Oznacza to, że świadomość finansowa Polaków rośnie i zaciągają oni zobowiązania na miarę swoich możliwości.

Polacy potrzebują pożyczek średnio i długoterminowych


Rosnąca wartość i liczba udzielanych pożyczek świadczą o tym, że w Polsce panuje duże zapotrzebowanie na kredyty pozabankowe ze stosunkowo długim okresem spłaty. Produkty finansowe oferowane przez Profi Credit Poland zasadniczo różnią się od tzw. „chwilówek”, z którymi często kojarzone są przedsiębiorstwa finansowe udzielające kredytów konsumenckich.

Głównym produktem firmy są pożyczki gotówkowe przeznaczone dla osób zatrudnionych na umowę o pracę, emerytów, przedsiębiorców i rolników prowadzących działalność gospodarczą. Stanowią one alternatywę dla komercyjnych kredytów bankowych. Średni okres spłaty zobowiązania wynosi 40 miesięcy. Proces udzielania pożyczek jest jasny i wymaga tylko jednego spotkania z doradcą finansowym lub wypełnienia wniosku online. Środki przelewane są bezpośrednio na konto klienta.

Wyniki, jakie udało nam się osiągnąć w 2013 roku stanowią niewątpliwie powód do zadowolenia. Pokazują one jednocześnie, że zapotrzebowanie na oferowane przez nas produkty finansowe jest w Polsce bardzo duże i stale rośnie. Staramy się przez cały czas dostrzegać dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku i modyfikować naszą ofertę, by jak najlepiej spełniała oczekiwania klientów. Sukces motywuje nas do jeszcze skuteczniejszego działania. Dokładamy wszelkich starań, by wyniki za rok 2014 były jeszcze lepsze – mówi Jarosław Chęciński, Dyrektor Wykonawczy, Profi Credit Poland.

Zaufanie fundamentem sukcesu


PROFI CREDIT Poland zapewnia ponad 2000 miejsc pracy. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, w 2014 r. przewidywane jest rozszerzenie grona pracowników i współpracowników o kolejne stanowiska.

Sukces Profi Credit Poland to przede wszystkim dzieło naszych pracowników, którzy codziennie budują zaufanie klientów. Nasi doradcy dbają, by klienci otrzymywali pożyczki najlepiej odpowiadające ich potrzebom i możliwościom. Działalność Profi Credit opiera się na zaufaniu, dzięki któremu klienci chcą do nas wracać –dodaje Jarosław Czulak, Dyrektor Działu Marketingu, Profi Credit Poland.